וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצל'ה יוצא למלחמת חורמה ב"סיקריקים"

מוטי לוי

15.9.2010 / 14:04

יו"ר האיחוד הלאומי, שהותקף על ידי ה"סיקריקים", קבוצה אלימה מהעדה החרדית, החליט להשיב מלחמה. כץ ינסה להוציא את הקבוצה מחוץ לחוק. הסיקריקים בתגובה: "מקבלים את הניסיון בצחוק וזלזול"

לאחר שביום ראשון האחרון נפל קורבן בידי ה"סיקריקים", יוצא יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ יעקב כץ (כצל'ה), למלחמת חורמה בכת החרדית האלימה.

לפי דיווחים באתרים חרדיים, קיים ח"כ כץ בימים האחרונים התייעצויות לשם בחינת האפשרות של הוצאת הקבוצה אל מחוץ לחוק. כמו כן, נפגש כץ הבוקר עם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בכדי לדון עמו בדרכים לטיפול בקבוצה. כץ אמר לוואלה! חדשות כי "לא אנוח ולא אשקוט עד שאראה את כל חברי הקבוצה בבית הכלא".

בתגובה לדברים, אמר גורם המקורב לסיקריקים כי "הידיעות על הפעילות של חבר הכנסת התקבלה בצחוק ובזלזול על ידי חברי הקבוצה, גם כך הם אינם מכירים במדינה כך שלא איכפת להם שיוציאו אותם מחוץ לחוק". על כך אמר ח"כ כץ בתגובה כי "צוחק מי שצוחק אחרון".

תקפו בעבר ח"כים נוספים

יצויין כי כץ איננו הח"כ הראשון המותקף על ידי חברי הקבוצה. לפני כשלושה חודשים תקפו הסיקריקים את חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, כאשר האחרונים ביקרו בשכונת מאה שערים בירושלים. על פי הדיווחים, ספגו אז השניים אבנים ומהלומות והיו צריכים לברוח לבית כנסת סמוך.

בתגובה לדיווחים היום, אמר ח"כ אורי מקלב כי "אני וח"כ גפני מחוסנים ומחושלים. הותקפנו כבר מספר פעמים, עם זאת איננו פונים למשטרה משום שאנו קטני אמונה בפעילותה".

כמה מקורבנותיהם של הקבוצה האלימה מתלוננים אף הם על אזלת ידה של המשטרה. בשיחה לפני כשבוע סיפר אחד הקורבנות לוואלה! חדשות כי המשטרה לא עוצרת אותם בגלל פחדה מהם: "כל ניידת משטרה שנכנסת למאה שערים מותקפת, והשוטרים לא רוצים להתעסק איתם", אמר.

"קבוצה בריונית פושעת"

בתום הפגישה עם השר אהרונוביץ', אמר ח"כ כץ לוואלה! חדשות כי "הסיקריקים היא קבוצה בריונית ופושעת, ארגון הטרור שהשתלט על מאה שערים ועל העדה החרדית ועושה בהם כבתוך שלו. הם פוגעים ומכים באנשים, בגלל זה גם רוב הציבור לא נכנס לשם. דנתי עם השר בשיטות להילחם בקבוצה כולל זיהוי שמותיהם ופרצופיהם".

כמו כן, הוסיף ח"כ כץ, כי הוא נערך מבחינת חקיקה בכדי להגדיר את ה"סיקריקים" כארגון טרור. כאשר המשמעות של כך היא בין היתר איתור הגורמים המממנים את הקבוצה ועצירת תזרים התרומות. בין המממנים של הסיקריקים, לטענת כץ, עומדים ארגון חמאס, קרנות אירופאיות, וגופים אנטי ציוניים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully