וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוחקים כדי לעזור לכלבים

נדב גל

15.9.2010 / 10:30

ביום חמישי הקרוב יערך בתל אביב ערב מיוחד שיוקדש כולו לגיוס כספים עבור כלבים המועמדים להמתה. אבי נוסבאום, עידן יניב, שלום אסייג ורבים אחרים קוראים לכם לבוא ולהציל חיים

מתי אפשר לראות הופעות של מיטב הסטנדאפיסטים והזמרים, לרקוד במסיבת סלסה עד עלות השחר, ולדעת שתרמתם למטרה חשובה ביותר? ב-16 בספטמבר יש לכם הזדמנות לעשות בדיוק את זה. מדובר באירוע התרמה למען בנות אשר עושות כל שביכולתן להציל כלבים המיועדים להמתה, ובו ישתתפו מספר גדול של כוכבים מהשורה הראשונה- אבי נוסבאום, שלום אסייג, עידן יניב, מיקי גבע, יונתן ברק ועדי כהן.

עידן יניב. אביב חופי
גם הוא יהיה באירוע. עידן יניב/אביב חופי

לקחנו לשיחה קצרה את נטלי, אחת המתנדבות אשר התרומות מהערב ישמשו למטרתן, ואת אבי נוסבאום, אחד מהאמנים המופיעים. מסתבר שיש למה לחכות.

נטלי ספרי לי, מי אתן ומה אתן עושות?

אנחנו 7-8 מתנדבות שביחד מוציאות כלבים מתחנת הסגר במרכז הארץ כשהם מועמדים להמתה. מדובר ב20-30 כלבים בשבוע, ואנחנו מביאות אותם לפנסיונים: אחד בגליל ים בהרצליה והשני בבורגתה. את הפנסיונים אנחנו ממנות מכספינו הפרטי ומתרומות שמגיעות אלינו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מאיפה הגיע לך הרעיון לעשות את זה?

הרעיון הגיע אלי מפני ששמעתי על כלב ספציפי מגזע רוטוויילר שהועמד להמתה. הלכתי לראות אותו כדי לבדוק את האופי שלו ולמצוא לו בית אומן, ושאלתי את הכלבן מי עוד מועמד להמתה. כשהכלבן הצביע על שאר הכלובים, הבנתי שיש כאן בעיה. התחלתי לפרסם את הכלבים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, ובהמשך חברתי למספר בנות. מאז אנחנו עושות את העבודה ביחד.

שלום אסייג. אביב חופי
קורא לכם לבוא לעזור. שלום אסייג/אביב חופי

מאיפה אתן מוצאות את האנרגיה להשקיע כל כך הרבה?

זאת עבודה מאד לא קלה, מהרבה בחינות וגם מבחינה נפשית. אך מרגע שיודעים את המצב הקשה שהכלבים שרויים בו ואת מספרם הגדול של הכלבים שצריך להציל- בלתי אפשרי להתעלם.

החובות שלנו מגיעים ל60 אלף שקל ואנחנו מאד זקוקות לתרומות. אנחנו בדרך כלל לוקחות אלינו את הכלבים המבוגרים והפצועים ולכן אנו משלמות הרבה על הוצאות וטרינריות. אנחנו מזמינות את הקוראים לבוא לפנסיונים ולעזור - אפשר לטייל עם הכלבים, לעזור לנו בהסעות, לעזור בגיוס תרומות ובפרסום של כלבים בפייסבוק. כל עזרה מתקבלת בברכה. לעיתים אנחנו צריכות גם צלמים שיצלמו את הכלבים על מנת שנוכל לפרסם תמונות שלהם ולעזור לאנשים לאמץ אותם.

מה מצפה לנו באירוע?

יהיה מאוד מאוד שמח. מעבר לאנשים שאני נורא הופתעתי שהצלחנו לגייס, תהיה גם מסיבת סלסה. יכול להיות שנביא כמה כלבים לאירוע במידה ונראה שזה מתאפשר, אבל זה ממש לא בטוח.

תפסנו לשיחה קצרה גם את אבי נוסבאום, אשר יופיע בערב ההתרמה.

אז אבי, מה גרם לך לבוא ולהירתם ולהופיע בערב ההתרמה "צוחקים למען הכלבים"?

טוב זה דיי ברור. אלה כלבים, הם לא יכולים לגייס את הכסף בעצמם. זה מאד חשוב לעזור לחסרי הישע הללו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הם לא יכולים לגייס את הכסף בעצמם". נוסבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

איזה קשר יש לך לבעלי חיים?

אני זוכר שבתור ילד היה לנו כלב שהחזיק מעמד על גיל 17. 17 זה גיל מאד מכובד לכלב, היה לו כבר כלב נחיה משל עצמו. הוא הלך לעולמו בשיבה טובה ועכשיו יש לי כלבה מקסימה בת שנה בשם ג'ואי.

עוד משהו שברצונך לבשר לעם?

מאד חשוב להגיע לאירוע הזה, ומובטח לכם שהוא יהיה מוצלח. גם אם אין באפשרותכם לבוא - חשוב מאד לתרום. לעזור לחיות זה חשוב במיוחד במובן מסוים, כי כמו שאמרתי קודם - הן לא יכולות לגייס את הכסף בעצמן.

ערב ההתרמה יערך בתאריך ה-16.9 במועדון הפנורמה, רחוב בן צבי 84 תל אביב. יש חניה באיזור והיא בחינם.

לרכישת כרטיסים ניתן לפנות לעדי - 0542563220. עלות כרטיס 70 שקלים. מספר המקומות מוגבל, הכניסה מגיל 18 ומעלה. נתראה שם.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully