וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עורך דין התחזה לפסיכולוגית ותקף מינית

איילה חננאל

15.9.2010 / 10:11

עו"ד מראשל"צ חשוד שהונה מטפלות וגרם להן לבצע בו עיסוי מיני. כדי לממש את זממו, הוא נהג להתקשר לקורבנות, הציג את עצמו כפסיכולוגית שמטפלת בו וסיפר למטפלות שעליו לעבור טיפול מיני. נגד החשוד עומד כתב אישום בגין עבירות דומות

עורך דין בן 57 מראשון לציון, נעצר אתמול (שלישי) על ידי בלשי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב בחשד שבמהלך החודשים האחרונים הונה מטפלות בתרפיות שונות ובפזיותרפיה וגרם להן לבצע בו עיסוי מיני. נגד עורך הדין עומד תלוי כתב אישום בגין ביצוע עבירות דומות לפני מספר שנים.

האיש חשוד כי פנה לנשים רבות שפרסמו עצמן כמטפלות בתרפיה ופיזיותרפיה תוך שהוא מתחזה בפניהן כאדם הסובל מבעיות נפשיות שונות וקבע עמן פגישות. בהמשך, כך חושדת המשטרה, היה מתקשר אליהן ומציג עצמו בטלפון כפסיכולוגית המטפלת בו וסיפר כי חלק מהטיפול הנחוץ לו הוא טיפול מיני. בדרך זו אכן נפגש עם חלק מהנשים שעל פי בקשתו ביצעו בו מעשים בעלי אופי מיני.

אתמול נערך חיפוש בביתו ונתפסו בו רשימות עם פרטי הנשים אליהן פנה ושאצלן טופל. הוא נעצר ויובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בת"א.

מחקירת המשטרה עולה, כי נגד עורך הדין עומד תלוי כתב אישום בגין ביצוע עבירות מין והטרדה מינית של נשים באותה שיטה. מכתב האישום שהוגש נגדו, עולה כי לפני כשלוש שנים נפלו 19 נשים קורבן למעשיו. המשפט נגדו עודנו מתנהל ובמהלך הדיונים הוחלט כי הוא ישוחרר עד למתן הכרעת הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully