וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי מלחמה: אשכנזי ודגן על כוונת חיזבאללה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.9.2010 / 9:54

לאחר שחיזבאללה האשים את ישראל בחיסול עימאד מורנייה, הוכנסו הרמטכ"ל וראש המוסד למעגל המעקב של הארגון. בעקבות כך, מתנוססים פרצופיהם של השניים ובכירים נוספים במשחק קלפים של מיועדים לחיסול

חיזבאללה הקים "בנק מטרות" בצורת קלפי משחק שעליהם מתנוססות תמונות פרצופיהם של בכירי המערכת הביטחונית והצבאית בישראל – כך דיווח היום (רביעי) העיתון הכוויתי "א-ראי". על פי הדיווח, הדבר דומה לקלפי המשחק שיצרה ארה"ב לפני המלחמה בעירק, עליהם התנוססו פרצופיהם של בכירי המשטר של סדאם חוסיין, ומטרתה הייתה לחסל אותם אחד אחר השני.

העיתון דיווח כי חיזבאללה עוקב אחר השינויים שיחולו בקרוב בהנהגת הממסד הביטחוני והצבאי בישראל, בעיקר אחר סיום תפקידו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי וראש המוסד מאיר דגן. צעד זה נועד בראש ובראשונה להגיב על חיסולו של בכיר הארגון עימאד מורנייה בלב דמשק ולפי מקורות העיתון, פרישתם של דגן ואשכנזי תכניס את השניים למעגל המעקב של חיזבאללה.

מקורות הארגון מסרו לעיתון כי בחיזבאללה לא הפסיקו לעקוב אחר תנועותיהם של מי שתכנן וביצע את חיסול מורנייה ולפיכך, בראש "רשימת החיסול" של חיזבאללה עומד ראש המוסד מאיר דגן האחראי בעיני חיזבאללה על החיסול. אחריו עומד הרמטכ"ל גבי אשכנזי "שפעל בתיאום עם דגן וסיפק סיוע לוגיסטי וצבאי" לחיסול מורנייה. במקום השלישי בבנק המטרות של חיזבאללה נמצא ראש אמ"ן האלוף עמוס ידלין.

לטענת חיזבאללה, בכירים אלו יהפכו חשופים יותר לאחר שיפרשו, שכן לא יזכו לאבטחה שלה זכו עד היום. "חיזבאללה לא חשף את הקלפים ב-'משחקו החדש' והוא מוכן לומר רק שגם פרצופיהם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט והרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, אלו שהובילו את מלחמת לבנון השנייה, מתנוססים על הקלפים שלהם", הוסיפו המקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully