וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: רקטה ופצמ"רים נפלו במערב הנגב

רמי שני

15.9.2010 / 7:57

במקביל להתקדמות הזהירה בשיחות בין ישראל לפלסטינים, נמשך הירי מכיוון רצועת עזה. שתי פצצות מרגמה נפלו במועצה האזורית אשכול ורקטה נפלה מדרום לאשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

שתי פצצות מרגמה נפלו הבוקר (רביעי) בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. במהלך הלילה נפלה בשטח פתוח מדרום לאשקלון רקטה ששוגרה מרצועת עזה. גם במקרה זה לא דווח על נפגעים או נזק.

במערכת הביטחון מעריכים כי רקטה נוספת שוגרה מהרצועה וייתכן שהתפוצצה צפונית לאשקלון, באזור שבין אשדוד לניצנים. כוחות הביטחון מבצעים כעת חיפושים אחרי שרידי הרקטות. אזעקת "צבע אדום" לא נשמעה בטרם התפוצצה הרקטה, ובצבא ממתינים לאיתור השרידים על מנת לקבוע אם מדובר ברקטות קסאם או גראד.

מאז ראש השנה, ובמקביל לחידוש השיחות המדיניות עם הפלסטינים, גברה פעילות הטרור ברחבי הארץ. בימים האחרונים שוגרו לעבר יישובי עוטף עזה עשר רקטות קסאם, ונעשו מספר ניסונות לפגוע בחיילי צה"ל.

על רקע התגברות שיגור הרקטות, צפוי להתקיים מחר בבג"צ דיון בעתירת וועד הורי אשקלון והעירייה כנגד המדינה, בדרישה למגן את כל מוסדות הלימוד עיר. בתשובתה לעתירה, הצהירה המדינה כי אשקלון אינה שונה מערים אחרות המאוימות מירי רקטות. העירייה מסרה לקראת הדיון כי "חובת המדינה להגן על ילדי אשקלון".

עדכון ראשון: 03:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully