וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: עם נבחן ברמתו החינוכית, לא בעוצמת צבאו

גיל סימה

14.9.2010 / 22:15

נשיא המדינה נאם בכנס של תנועת "הכל חינוך" ואמר כי "לימודי הליבה והתורה לא באים בסתירה". שר החינוך סער אמר כי "החברה הישראלית זקוקה לאנשים צעירים שילכו לחינוך משליחות"

נשיא המדינה שמעון פרס נאם הערב (שלישי) בכנס של תנועת "הכל חינוך" שהתקיים במרכז יצחק רבין בתל-אביב. בנאומו אמר כי "לימודי הליבה והתורה לא באים בסתירה. כל תלמיד ישראלי צריך לדעת את השפה העברית והאנגלית ולדעתי אפשר להתחיל ללמד אותן כבר בגיל 2-3 אני לא מכיר היום אדם שהחינוך זכה אצלו לעידוד ולמיצוי היכולת שלו. תגידו לילדים שלכם שמי שרוצה להגיע ליעד צריך לעבוד קשה, לקרוא, להתעניין ולבנות את עצמו. אני לא בטוח שזה נעשה. הציון לא צריך להיות עונש. עם נבחן על פי רמתו החינוכית ולא על פי עוצמתו הצבאית".

בכנס נאם גם שר החינוך, גדעון סער ואמר כי "מערכת החינוך זקוקה היום פחות למשיאי-עצות, ממליצי-המלצות, מטיפים-מטעם-עצמם. כאלה יש די והותר. בחינוך-כמו בפוליטיקה או ספורט- כולם בטוחים שהם מבינים וגם – יכולים ללמד את אנשי-המקצוע"

עוד אמר כי "החברה הישראלית זקוקה היום לדבר אחר. לאנשים צעירים ומוכשרים שילכו לחינוך מתוך שליחות, שילכו להוראה באהבה. אם אנו מאמינים באמת שהחינוך הוא הדבר החשוב ביותר- אין זה כדי לתת עצות לזולתנו. אנו צריכים לרצות שהילדים שלנו ילכו לחינוך. זהו הייעוד החשוב ביותר שיכול להיות לאדם בחייו, כמו גם ההשפעה הגדולה ביותר על עיצוב דור העתיד והחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully