וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים בגניבת הרכב: ירו בחברנו בכוונה

איילה חננאל

15.9.2010 / 0:01

שני גנבי הרכב שנעצרו במהלך התקרית שבו נורה חברם למוות, ככל הנראה מפליטת כדור, טענו במהלך הארכת מעצרם כי השוטרים ביצעו ירי מכוון. "השוטרים התנפלו עלינו וירו בחברנו בכוונה כשהוא היה על הרצפה ועם אזיקים"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכת וידיאו: יותם בן-דוד)

שני גנבי הרכב שנעצרו אתמול (שלישי) בתל אביב במהלך התקרית בו נורה למוות גנב רכב נוסף שנכח עמם, הובאו הערב להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. בכניסה לאולם הדיונים הכחישו השניים כי עסקו בגניבת כלי רכב ואמרו לנציגי התקשורת: "לא ניסינו לגנוב כלי רכב, היינו באזור סתם, טיילנו ברחוב כאשר השוטרים התנפלו עלינו. הם ירו בחברנו בכוונה, כשהוא כבר היה על הרצפה ועם אזיקים, זו לא הייתה טעות ולא פליטת כדור".

השוטר שמאקדחו נפלט הכדור הקטלני, רס"מ רצון בורה, שיחזר מוקדם יותר את האירועים. בורה הינו שוטר ותיק במחוז תל אביב, שאף קיבל תעודת הצטיינות על תפקודו. הוא גם היה השוטר הראשון שהגיע לזירה שבה נרצחה בשנת 2007 ענבל עמרם בידי גנב רכב פלסטיני. רס"מ בורה נחקר הבוקר במשרדי מח"ש ובשיחזור האירוע סיפר כי "לאחר שהצלחנו לאזוק שניים מהחשודים, הבחנתי שהחשוד השלישי נמלט מהמקום. החשוד שהיה ברשותי המשיך להתפרע וכשבאתי לפרוק את האקדח, נפלט ממנו כדור מסיבה שאיננה ברורה".

גורמים במשטרת מחוז תל אביב מסבירים כי החשודים משתייכים לכנופיית גנבי רכב מסוג גולף ופולסווגן, הפועלים בשיטה מתוחכמת. לדברי הגורמים במחוז, חברי הכנופיה פורצים לכלי רכב, מחנים אותם בקרבת מקום ולמחרת מסיעים אותם למשחטות רכב בשטחים.

עדכון ראשון: 21:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully