וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית קדוש חזרה הביתה: "אנחנו מאושרים"

אביגיל איזנבך, מערכת וואלה! חדשות

14.9.2010 / 20:43

הילדה בת ה-8 שהצליחה לנצח בגבורה את מחלת הסרטן, חזרה לארץ מארה"ב לאחר סיום הטיפולים. אביה יובל: "הילדה היא הכוח שלנו, אמרנו שנגיע לירח ומצאנו את הפתרון בצפון קרוליינה"

תאגיד כאן





עמית קדוש, בת ה-8 שנאבקה במחלת הסרטן, שבה היום (שלישי) לישראל, לאחר שעברה בהצלחה השתלת מח עצם בארצות הברית לפני כחצי שנה. ההשתלה בוצעה לפני כחודש ומאז נשארה קדוש בבית החולים וקיבלה סידרת חיסונים.

"מה עוד אפשר להגיד. אנחנו מאושרים ושמחים", אמר לוואלה! חדשות יובל קדוש, אביה של עמית. "נסענו עם ילדה חולה, חזרנו עם ילדה בריאה". הוא הוסיף כי עמית תחזור לבית הספר מהר ככל האפשר. "החלום שלה היה כל הזמן לחזור לחיות חיים רגילים כמו כל הילדים בני גילה. אנחנו נגשים את המטרה הזאת כמו כל דבר. אנחנו ממוקדי מטרה".

"כל הכוח שלנו מגיע מהחיוך של עמית", אמר עוד אביה. "הילדה היא הכוח שלנו וגם אחיה הגדול עומר. אנחנו כהורים ידענו שנעשה כל דבר אפשרי כדי לתת מזור לילדה וכך היה. לקחנו את עצמנו לאן שצריך. אמרנו שנגיע לירח. הגענו לצפון קרוליינה שם היה הפתרון הכי טוב עבורה. עברנו תקופה מאוד קשה של גיהינום אבל אנו מסתכלים על זה בגדר עבר. הספקנו גם לטייל ולחזור עם חוויות מאמריקה".

יובל קדוש ביקש למסור את תודתו "לכל העם הנפלא הזה שתמך בנו ועזר לנו מהמבצע לאיתור תרומת מח עצם ואחרי המבצע, בחבילות ומכתבים, מכתבי עידוד ואימיילים. זה חיבוק שיש רק בישראל. זה מחמם את הלב. קבלת הפנים שזכינו לה בשדה התעופה היא כמו זו שמכבי זכתה לה כשזכתה בגביע אירופה וזה מדהים. זה לא דבר שמובן מאליו. חשוב לנו להודות לכולם".

מאבקה של עמית החל לפני כשנתיים ובמהלכו פתחה משפחתה במבצע התרמה ארצי. אלפי בני אדם ניגשו לתרום מח עצם, בשאיפה למצוא תורם מתאים. עם זאת, אף תרומה לא נמצאה מתאימה, אך לשמחת המשפחה הם התבשרו כי נמצאה תרומת תאי גזע מדם טבורי בארה"ב. עמית ומשפחתה נסעו לארה"ב, והיא עברה סדרת טיפולים במשך למעלה משנה. כאמור, לאחרונה התבשרו בני המשפחה כי התאים נקלטו, לא נותרו תאים סרטניים בגופה והאי בשלבי החלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully