וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 15 השליך אבן על שוטרת ופצע אותה

14.9.2010 / 18:39

בהליך מהיר הגישה פרקליטות מחוז ת"א כתב אישום נגד הנער בן ה-15 מאור יהודה שהשליך בסוף השבוע שעבר אבן לעבר השוטרת לירז בן הרוש ופצע אותה. לפי כתב האישום, הנער היה שרוי בגילופין

לבית משפט השלום לנוער בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד נער בן 15 מאור יהודה, הנאשם בעבירות של חבלה בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, לאחר שזרק אבן על השוטרת לירז בן הרוש ופצע אותה בפניה. על פי כתב האישום, הנער, שהיה שרוי בגילופין, תקף את השוטרת בעת שניסתה לעצור את חברו לאחר שהשניים הפריעו את מנוחת השכנים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרין בן-סימון מפרקליטות מחוז תל אביב, בליל חמישי האחרון הוזעקו השוטרים יוסי גוזלן, טל סניור ולירז בן הרוש לאזור המתנ"ס באור יהודה, לאחר שהגיע למוקד המשטרה דיווח על חבורת נערים המפריעה של שלוות השכנים. השוטרים עצרו נער בן 17 והכניסו אותו לניידת, והחלו לנסוע מהמקום. חברו, נער בן 15, שהה סמוך לניידת כשהוא שרוי תחת השפעת אלכוהול. בניסיון למנוע מהשוטרים לעצור את חברו, השליך אבן גדולה לעבר ניידת ונמלט מן המקום.

האבן פגעה בפניה של בן הרוש שישבה ליד הנהג. כתוצאה מכך, נגרמו לשוטרת חבלות קשות והיא פונתה לבית החולים תל השומר כשהיא סובלת משברים בלסתה ובעצמות לחייה. היא עדיין מאושפזת בבית החולים וצפויה לעבור ניתוח בפניה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנער עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully