וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: רומן זדורוב משחזר את רצח תאיר ראדה

עידן אבני

14.9.2010 / 17:02

לאחר שהרשיע את רומן זדורוב ברצח הנערה תאיר ראדה וגזר עליו מאסר עולם, התיר בית המשפט המחוזי בנצרת לפרסם את הקלטת בה משחזר זדורוב את מעשיו. סניגוריו: "החוקרים מנחים אותו במהלך השחזור"

רומן זדורוב משחזר את רצח תאיר ראדה/משטרה

(צילום: משטרת ישראל, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בנצרת התיר היום (שלישי) לפרסם את קלטת השחזור של רצח תאיר ראדה. בקלטת שנאסרה עד כה לשידור נראה הרוצח, רומן זדורוב, כשהוא משחזר את הרצח ומסביר ברוסית את מעשיו. לפי טענת סניגוריו של זדורוב, עורכי הדין גליל ודוד שפיגל, זדורוב מונחה במהלך השחזור על ידי החוקרים כשהם עוצרים אותו ומובילים אותו לקומה הנכונה בה בוצע הרצח. בית המשפט המחוזי בנצרת לא קיבל היום את גרסתם והרשיע את זדורוב ברצח תוך קבלת השחזור שבוצע.

מהשעה בה בוצע השחזור ניתן לראות כי המשטרה המתינה עד לסיומו ועד לתחילת מסיבת העיתונאים על מנת לפרסם כי עצרה את רוצח הנערה תאיר ראדה. במהלך השחזור כבר המתינו הקצינים הבכירים וביניהם מפקד המחוז הצפוני דאז, דן רונן על מנת לעלות לשידור עם פתיחת המהדורות המרכזיות בטלוויזיה כשהם מכריזים כי זדורוב הודה ושיחזר את המעשה.

הבוקר הורשע זדורוב ברצח תאיר ראדה בת ה-13 ונידון למאסר עולם. שלושת השופטים - סגן נשיא בית המשפט יצחק כהן והשופטים אסתר הלמן וחיים גלפז – קבעו פה אחד כי זדורוב רצח את ראדה בבית הספר נופי גולן בקצרין, ודחו את טענות ההגנה, כי הוא לכל הפחות זכאי מחמת הספק עקב ה"חורים" הרבים בחקירת המשטרה. "מדובר במארג ראייתי, איכותי, צפוף, אשר לא הותיר ספק בדבר אשמתו של הנאשם רומן זדורוב ברצח", קבעו השופטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully