וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ה"מכשף" היתל בנערות ותקף אותן מינית

איילה חננאל

14.9.2010 / 16:49

תושב פתח תקווה העוסק בגילוי עתידות, נעצר בחשד שהזמין שתי נערות לביתו וביצע בהן מעשים מגונים לאחר שנתן להן להריח אבקה "נגד עין הרע". האיש קשר את עצמו לחשדות

תושב פתח תקווה בן 52 נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בשתי אחיות בנות 16 ו-14. האחיות התלוננו אתמול כי לפני כחודשיים הזמין אותן החשוד העוסק בגילוי עתידות לביתו, על מנת שיקלעו צמות בראשו ובמהלך שהותן בביתו, נתן לשתיים להריח אבקה "נגד עין הרע". לדברי האחיות, לאחר שהריחו את האבקה הן החלו להרגיש סחרחורת ובשלב זה, ניצל זאת החשוד כדי לבצע בהן מעשים מגונים. במשטרה אומרים כי האיש קושר עצמו לחשדות המיוחסים לו והיום (שלישי) האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרו ביומיים.

קצין הנוער של תחנת פתח תקווה, פקד סול גרינברג, מסר לוואלה! חדשות כי "לפני כחודשיים הגיעו הנערות עם בני משפחותיהן לביקור אצל האיש העוסק במאגיה וגילוי עתידות במטרה שיספר להן מה צופן העתיד. לאחר מספר ביקורים פנה האיש לנערות והזמין אותן לביתו על מנת שיקלעו צמות לראשו. על פי החשד הוא ניצל את האמון והכבוד שרחשו לו מתוקף היותו איש בעל כוחות כשפים כביכול אשר ייעץ לבני משפחתן בעבר ונתן להן להריח אבקה נגד עין הרע, אותה טען שרקח ממרכיבים וצמחים שונים. מיד לאחר שאיפת האבקה חשו הנערות סחרחורת וערפול ואז הוא ניצל את תחושותיהן על מנת לבצע בהן מעשים מגונים שכללו נגיעה באזורים אינטימיים בגופן. כל זאת כאשר מצבן הפיזי אינו מאפשר להן להתנגד למעשיו".

פקד גרינברג הוסיף כי "רק לאחר שפגה השפעת האבקה יצאו הנערות מביתו של האיש והבינו כי נפלו קורבן למעשה של תקיפה מינית". גרינברג ציין כי במהלך החודשיים האחרונים סיפרו הנערות להוריהן על אשר אירע ואתמול הן הגישו כאמור תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully