וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייצ'ל ריסבי-רז: "אין סיכוי למשפט הוגן"

גלעד גרוסמן

14.9.2010 / 14:10

מתאמת הנסיעות של ראש הממשלה לשעבר אולמרט פרצה בבכי במהלך העדות שמסרה בבית המשפט, לאחר שהשופטת העירה לה וביקשה ממנה להירגע. "משהו מסריח בכל המשפט הזה"

"אין סיכוי שאקבל כאן משפט הוגן. משהו מסריח בכל המשפט הזה". כך אמרה הבוקר (שלישי) מתאמת הנסיעות של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, רייצ'ל ריסבי-רז, במהלך עדותה בבית המשפט המחוזי בירושלים.

ריסבי-רז טענה בעדותה כי הפרקליטות הדליפה לתקשורת מסמכים מתוך החקירה, טענה שאותה הכחיש התובע בתיק, עו"ד אורי קורב. בעקבות זאת התפרצה ריזבי-רז. נשיאת בית המשפט, השופטת מוסיה ארד הציעה לה בעקבות זאת לשתות כוס מים ולרכך את טון הדיבור שלה. בעקבות זאת פרצה ריסבי-רז בבכי. לאחר מכן היא הסבירה שהיא חשה תסכול רב מאופן התנהלות המשטרה והפרקליטות ביחס אליה בשנתיים האחרונות.

דובר משרד המשפטים, משה כהן, התייחס לטענה של ריזבי-רז לפיה הפרקליטות מעבירה מסמכים לעיתונאים, ואמר כי "לא נמסרו על ידיי הפרקליטות מסמכים מקוריים לתקשורת כנטען על ידי העדה, זאת להבדיל מהעתקי מסמכים שכבר הוגשו לתיק בית המשפט והפכו פומביים. 'העתונאית' ככביכול שאליה התייחסה העדה, אינה אלא העוזרת שלי".

אתמול אמרה ריסבי-רז כי היא מעריכה שאולמרט ידע על המימון העודף שנוצר בחשבונו בסוכנות ראשונטורס כתוצאה מתשלומים כפולים ששילמו ארגונים שונים שמימנו את נסיעותיו. היא גם שבה וסיפרה כי אולמרט וזקן נתנו לה הנחיות כיצד לממן את הטיסות.

בתוך כך, פרקליטו של אולמרט, עו"ד אלי זהר, שלח הלילה מכתב למשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רחל גוטליב, בו התלונן על הטיפול בתלונה שהגיש לגבי חשד שאחת העדות במשפט תודרכה על ידי הפרקליטות. "עד היום, חרף חומרת הדברים, וכאשר חלפו כבר כשלושה חודשים מאז הוגשה התלונה, לא קיבלנו כל התייחסות עניינית לפנייתנו", כותב זוהר. " אודה אם תוכלי לעדכנני אימתי צפויה החלטתך בעניין, על מנת שנוכל לכלכל צעדינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully