וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמה תיעדה: המטפלת הזרה התעללה בבת 85

אריאל נוי

14.9.2010 / 14:26

בני משפחתה של קשישה בפרדס חנה הבחינו כי מצבה מידרדר, ולכן התקינו מצלמה נסתרת בביתה. המצלמה תיעדה את האישה שטיפלה בה, אזרחית נפאל, כשהיא מכה את הקשישה, חונקת אותה ומפילה אותה על הרצפה. המטפלת נעצרה

משפחה מפרדס חנה התלוננה לפני שבוע במשטרת חדרה כי סבתם בת ה-85 עוברת התעללות מחרידה על ידי אזרחית נפאלית המטפלת בה. המשפחה אף הציגה לשוטרים תיעוד מוקלט של מעשי ההתעללות. לדברי בני המשפחה, בכל פעם שהם היו מגיעים לבקר את הסבתא, המטפלת היתה מתחילה ללטף אותה ולומר: "הסבתא מרגישה מצוין". לטענת המשטרה, בחקירתה הודתה המטפלת במעשים המיוחסים לה, אך אמרה כי "הכול נעשה בצחוק".

רונית גולדשטיין, נכדתה של הקשישה, סיפרה לוואלה! חדשות כי "בתחילה הרגשנו שסבתא שלנו סובלת מתת-תזונה ושהמטפלת שוכחת להאכיל אותה, או מזניחה אותה. היא גם ביקרה בבית חולים בתדירות גבוהה, מה שהעלה את החשד שלנו. החלטנו לשים מצלמות כדי לתעד את מה שהולך כשאנחנו לא נמצאים".

לאחר כשבוע, בדקו בני המשפחה את הקלטות ולא האמינו למראה עיניהם: "המטפלת הרביצה לה, הפילה אותה על הרצפה, צחקה בזמן שהרביצה לה, חנקה אותה בלילות ועוד כאלה דברים מזעזעים, שלא לדבר על זה שסבתא שלי חולת לב ופרקינסון ולא קיבלה אוכל ותרופות. אנחנו בשוק כי לא צפינו שזה מה שיקרה לסבתא שלנו", סיפרה הנכדה.

המשטרה: "ראינו התעללות מאוד קשה בקשישה"

רב-פקד רמי רז, סגן מפקד תחנת חדרה, סיפר כי מעצרה של העובדת הזרה מנפאל הוארך היום בפעם השנייה בשישה ימים. "יש לנו ראיות מוצקות להגיע לכתב אישום", סיפר, "עובדת זרה חשודה שהתעללה פיזית בקשישה כבת 85 שבה טיפלה. המשפחה חשדה שיש שם אלימות, הם התקינו מצלמות בבית, בעקבות זאת הם הגישו תלונה ואנחנו פתחנו בחקירה ועצרנו את המטפלת".

לדברי רז, "בקלטות נראים מעשי אלימות מסוגים שונים, ראינו התעללות מאוד קשה בקשישה ואנחנו מקווים למצות עם המטפלת את כתב האישום כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully