וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: הסב ונכדו שנהרגו בעזה לא עסקו בטרור

14.9.2010 / 12:56

ביום ראשון טען צה"ל כי ירה והרג פלסטינים שניסו לחדור לשטח ישראל על מנת לבצע פעילות טרור. היום מודים באוגדת עזה: שניים מההרוגים לא היו מעורבים בתקרית

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)
אזהרה: התמונות קשות לצפייה

הסב הפלסטיני ונכדו שנהרגו לפני יומיים סמוך לבית חנון מירי של צה"ל לא היו מעורבים בתקרית עם הכוחות, ושלושת הפלסטינים שנחשדו כמי שעמדו לירות טיל נ"ט אל עבר הכוחות היו ככל הנראה אוספי מתכות, כך הודו הבוקר (שלישי) בצה"ל בעקבות תחקיר האירוע. על פי התחקיר, השלושה היו ככל הנראה במקום על מנת לאסוף מתכות, כאשר נתקלו במטול מדגם אר פי ג'י שהיה במקום, הרימו אותו וכיוונו אותו לעבר כוחות צה"ל. הכוחות, שחשדו כי מדובר בחולייה, פתחו לעברם באש, ממנו נפגע אחד מהשלושה. לאחר מכן ירו הכוחות אל עבר מבנה אליו נמלטו האחרים, שם שהו הסב ונכדו שנהרגו מהירי.

ביום ראשון דווח כי כוח צה"ל ירה לעבר חוליית חמושים שהתקרבה לגדר המערכת סמוך לקיבוץ ארז, וככל הנראה ניסתה לחצות את הגבול לשטח ישראל. עוד נטען כי בין החמושים לחיילים התפתחו חילופי אש והפלסטינים אף ירו פצצות מרגמה לעבר החיילים, אך הן נפלו בשטח פתוח, ולא היו נפגעים בקרב כוח צה"ל.

שלושה פלסטינים נפגעו כתוצאה מהירי, והשאר הצליחו להימלט מהמקום. ברצועה דווחו על שלושה הרוגים ושלושה פצועים. עם זאת, הפלסטינים טענו כי שניים מההרוגים הם רועי צאן שפעלו בשדה, בני משפחה אחת. לטענתם, ההרוגים הינם איברהים אבו אסעד, בן 85, נכדו, חוסאם אבו אסעד, בן 17, ואיסמעיל אבו עודה, בן 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully