וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה סגרה את מועדון האומן 17 בי-ם

איילה חננאל

14.9.2010 / 12:28

משטרת מחוז ירושלים הורתה על סגירת מועדון "האומן 17" בשכונת תלפיות בעיר לעשרה ימים בעקבות שלושה מקרי אלימות שונים שאירעו בו בסוף השבוע

משטרת מחוז ירושלים הורתה היום (שלישי) על סגירת מועדון "האומן 17" בשכונת תלפיות בעיר. זאת בעקבות שלושה מקרי תקיפה ואלימות שלטענת המשטרה אירעו במועדון במהלך השבוע האחרון. מפקד המרחב, נצ"מ דורון ידיד, הוציא למועדון הפופולרי צו סגירה למשך 10 ימים, כשבתקופה זו יצטרכו בעליו לערוך תיקונים של ליקויים בטיחותיים במועדון. רק לאחר שיתוקנו תותר פתיחתו המחודשת של המועדון.

לדברי המשטרה, במהלך סוף השבוע האחרון אירעו שלושה מקרי אלימות במועדון, בהם היו מעורבים מאבטחי המקום. האירוע הראשון התרחש בלילה שבין חמישי לשישי, עת פרצה קטטה בלב רחבת הריקודים שהובילה להוצאתם של מבלים החוצה על ידי המאבטחים. לטענת חלק מהמבלים, המאבטחים השתמשו בכוח בלתי סביר, נהגו כלפי המבלים באלימות וכתוצאה ממעשיהם נחבלו חלק מהמבלים והוצאו אל מחוץ למועדון,

במקרה נוסף שאירע בליל שישי התלוננה ברמנית במועדון כי במהלך משמרת העבודה בבר במקום הותקפה על ידי בליין שהכה אותה. במקרה אחר, התלונן ביום שבת במשטרה תושב העיר שטען כי בליל יום שישי האחרון , עם הגעתו למועדון, הותקף בכניסה על ידי המאבטחים שאף שברו את אפו.

בעקבות שרשרת האירועים הוחלט במשטרה על סגירתו של המקום למשך 10 ימים ועד לתיקון הליקויים הבטיחותיים והאבטחתיים. המשטרה דורשת מבעלי המועדון להגדיל את מכסת המאבטחים הפועלים במקום, להפחית את כמות עשן המכונות האופף את רחבת הריקודים שמקשה על הראייה במקום והזזת והגדלת דלת הכניסה של המועדון, בנוסף ליצירת פתחי מילוט נוספים.

את תגובתו של בעל המועדון ראובן לובלין לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully