וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמטכ"ל חמאס: נביס את הציונים באש ובג'יהאד

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.9.2010 / 12:00

על רקע המו"מ המתנהל במצרים בין רה"מ נתניהו לבין יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, פרסם אחמד ג'עברי הודעה נדירה בה הוא מתחייב: "נמשיך להילחם עד לניצחון או מות קדושים"

בדיוק בעת שישראל והפלסטינים מנהלים סבב נוסף של משא ומתן ישיר בשארם א-שייח', מפרסם הבוקר (שלישי) מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, הודעה נדירה ויוצאת דופן, בה הוא מבהיר כי ארגונו ימשיך להיאבק בישראל. בהודעה שפורסמה באתר של הזרוע הצבאית של חמאס – גדודי עז א-דין אל-קסאם – נמסר כי ג'עברי "מתחייב להמשיך בדרך הג'יהאד והלחימה בציונים עד לניצחון או מות קדושים".

ג'עברי ציין עוד כי הזרוע הצבאית של חמאס תצליח לסלק את הכיבוש מעל אדמת פלסטין "בכוח האמונה הדתית, הנשק, הטילים, המנהרות והמחבלים המתאבדים". ג'עברי מתח ביקורת חריפה על חידוש המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים והבהיר כי "האויב לא יכופף את ראשו אלא באמצעות החרב והירי. האויב לא יובס אלא באש ובלחימה".

הוא הוסיף והבהיר כי הזרוע הצבאית של חמאס דבקה "בפלסטין כולה, מהים ועד לנהר, שבירתה היא ירושלים – אדמת האיסלם". לדבריו, הפלסטינים ימשיכו "בדרך גן העדן והקרבת הקורבנות". הוא הוסיף כי על הפלסטינים להיערך לניצחון משום שהוא קרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully