וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילת הימין בהריון, השופט סירב להתחשב

גלעד גרוסמן

13.9.2010 / 22:34

אילה בן גביר, אשתו של פעיל הימין איתמר בן גביר, דורשת כי שופט בבית המשפט לתעבורה בי-ם יפסול את עצמו מלדון בעניינה. זאת לאחר שהוא דחה את בקשתה לדחות את מועד הדיון בשל בדיקה שהיא צריכה לעבור

אילה בן גביר, אשתו של פעיל הימין איתמר בן גביר, עתרה היום (שני) לבית המשפט לענייני תעבורה בירושלים, בבקשה שהשופט מרדכי כדורי יפסול את עצמו מלדון בעניינה. זאת לאחר שהשופט סירב לדחות דיון ולאפשר לבן גביר, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה, לגשת לבדיקה רפואית.

בן גביר נשפטת לאחר שסירבה לשלם דו"ח תנועה שקיבלה כשרכבה חסם, לטענת המשטרה, את הכביש בעת פינוי חוות פדרמן באוקטובר 2008. לטענתה, השוטרים התנכלו לה בשל ייחוסה המשפחתי. הדיון הראשון בתיק נערך במרץ, ושלב ההוכחות אמור להתחיל מחר.

אתמול פנתה בן גביר לשופט בבקשה לדחות את הדיון, מכיוון שלפני מספר ימים נקבעה לה בדיקה רפואית דחופה לאותו היום. אולם, השופט כדורי לא התרשם וקבע שהבקשה "אינה נתמכת במסמכים רפואיים המורים כי מדובר בבדיקה שנקבעה בדחיפות ושמועדה אינה ניתן לשינוי". הוא הוסיף, שדחיית הדיון במועד כל כך מאוחר לא תאפשר קביעת דיון חדש ותגרום לאובדן זמן שיפוטי יקר.

בן גביר עתרה שוב לבית המשפט, כאשר הפעם צירפה מסמכים מתיקה הרפואי הסודי, המוכיחים לדבריה את טענתה. היא גם הבהירה שלאחר הבדיקה היא תשלח לבית המשפט מסמכים המעידים על קיומה. אולם, גם הפעם השופט כדורי לא נענה לבקשה.

בעקבות הדברים ביקשה בן גביר מהשופט לפסול את עצמו. בבקשה נאמר כי אין תורים לרופאי נשים בקריית ארבע, ולכן היא אינה יכולה לשנות את מועד הבדיקה. בן גביר טענה שקיום הדיון על חשבון הבדיקה עלול לסכן את עוברה, ועל בית המשפט להתחשב בכך. "התנהגות זו של בית המשפט הנכבד, במיוחד לאור אותיות הקידוש לבנה כי במוקד הבקשה דאגה לשלמות העובר והעובדה שבית המשפט הנכבד מתעלם מכך, מלמדת לדעתה של הנאשמת על חשש ממש למשוא פנים", נכתב בבקשת הפסילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully