וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה קילל, בתו נפגשה עם פלסטיניות

מוטי לוי

14.9.2010 / 0:06

עדינה בר שלום, בתו של מנהיג ש"ס, השתתפה באחרונה בסמינר של יוזמת ז'נבה בבולגריה, בו נטלו חלק נשים פלסטיניות. זאת בעוד אביה ייחל למותם של הפלסטינים

בתו של הרב עובדיה יוסף, הרבנית עדינה בר שלום, עמדה בראש משלחת נשים חרדיות המשתייכות לש"ס, שהשתתפו לצד נשים פלסטיניות בסמינר מטעם יוזמת ז'נבה. לוואלה! חדשות נודע, כי בתו הבכורה של מנהיג ש"ס השתתפה בסמינר שנערך בחודש יוני האחרון בעיר בורגס שבבולגריה.

דוברת יוזמת ז'נבה, גילי הרפז, אישרה את הפרטים. הרפז סיפרה לוואלה! חדשות, כי מטרת הסמינר הייתה "להכיר את הצד השני ולדון בתפקידן של הנשים בקידום תהליכים מדיניים". הסמינר נערך כחלק משיתוף פעולה מתמשך בין יוזמת ז'נבה למפלגת ש"ס והוא ממומן על ידי קרן AECID הספרדית.

היום (שלישי) בשעה 3:30 אחה"צ יתקיים במלון לאונרדו בירושלים מפגש נוסף של הקבוצה, בהמשך לסמינר שנערך בבורגס. את המפגש מחר תנחה עו"ד טליה ששון, חברת ועדת ההיגוי של יוזמת ז'נבה ומחברת דו"ח המאחזים, לצד פדואה אל שעאר, עוזרת שר הפנים הפלסטיני סעיד אבו עלי. אל שעאר עמדה גם בראש משלחת הנשים הפלסטיניות שהשתתפו בסמינר בבולגריה.

בש"ס מסרבים להגיב

הרבנית עדינה בר שלום, יו"ר ומייסדת המכללה החרדית בירושלים, סירבה הערב להגיב לדברים באומרה שמי שמסר את שמה מעל באמונה. דוברת היוזמה ציינה כי "המשתתפות מש"ס הביעו את רצונן שלא להתראיין על השתתפותן, ואנו מכבדים זאת".

רק באחרונה צוטט מנהיגה הרוחני של ש"ס כשהוא מאחל "שהקב"ה יכה בפלסטינים וימותו". בהתבטאות חריפה לקראת חידוש המשא ומתן המדיני, אמר בין השאר הרב: "אבו מאזן וכל הרשעים האלה, שייאבדו מן העולם, יכה בהם הקדוש ברוך הוא מכת דבר, בהם ובפלסטינים האלה רשעים צוררי ישראל". גורמים בארץ ובעולם הביעו מחאה חריפה על דברי הרב.

(עדכון ראשון: 13.09.2010 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully