וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בצפון: האם והתינוק שיולד מתו בביה"ח

קובי מנדל

14.9.2010 / 0:04

האם שהייתה בחודש השביעי להריונה ונפצעה באורח אנוש מפגיעת רכב, מתה מפצעיה בבית החולים. מוקדם יותר יולד תינוקה. מצבו היה קשה, והוא ומת מפצעיו. ילד נוסף של האישה נפצע באורח בינוני בתאונה, ועוד שניים נפגעו באורח קל

האישה בת ה-30, שהייתה בחודש השביעי להריונה ונפצעה באורח אנוש מפגיעת רכב, מתה אמש (שני) מפצעיה. קודם לכן יילדו רופאי בית החולים רמב"ם בחיפה את תינוקה של האישה בניתוח קיסרי. מצבו הוגדר כקשה, ולבסוף הוא מת מפצעיו. בתאונה שאירעה ביישוב רכסים הסמוך לחיפה נפצעו גם בנה בן הארבע של האישה ועוד שני ילדים נוספים שלה בגילאי שנה וחמש.

בני המשפחה נפגעו כשחצו את הכביש ברחוב נרקיסים ביישוב. מחקירת המשטרה עולה כי האם ושלושת ילדיה ביקשו לחצות את הכביש לפני משאית חונה ולכן לא הבחינו ברכב אשר נסע במורד הכביש ושדרס את בני המשפחה. האישה פונתה לבית החולים רמב"ם לאחר שבוצעו בה בשטח פעולות החייאה, ובנה הפצוע קשה פונה לביה"ח כשהוא סובל מפגיעות ראש.

שרגא, חותנו של הנהג הפוגע, סיפר לוואלה! חדשות: "הנהג הינו בחור זהב, נהג זהיר ביותר. המשפחה יצאה לחצות את הכביש מאחורי המשאית מבלי שיש במקום מעבר חציה. הוא לא נסע מהר אלא לאט כמו שהוא תמיד רגיל ואנחנו כואבים את מה שאירע ולא בטוח כלל שהוא אשם בתאונה". שכן, שגר במקום, תיאר את השניות הראשונות שלאחר התאונה: "יצאתי מבית הכנסת וראיתי פתאום את כל ההמולה. הזדעזעתי לחלוטין. התפילות בשכונה הופסקו ברגע שהתאונה אירעה ואנחנו מצפים לישועת השם".

תושבת השכונה שרצתה להישאר בעילום שם סיפרה כי "ישבנו בשכונה עם הילדים ולפתע שמענו 'בום'. סובבנו את הראש לאחרו וראינו שהכל עף, ילדים עפים ואישה שרועה על הכביש. מיד רצנו לתת עזרה. ראינו את אחד הילדים שהיה שרוע על הרצפה ותינוק שצרח בהיסטריה ואז הזעקנו את כוחות ההצלה".

(עדכון ראשון: 13.09.2010 17:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully