וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד לשליח הצרפתי: "רוצה שלום עם ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.9.2010 / 14:32

בשאר אסד נפגש עם השליח הצרפתי לנושא המשא ומתן בין ישראל לסוריה וסיפר לו כי ארצו מעוניינת בהשגת שלום צודק וכולל המבוסס על החלטות האו"ם. סרקוזי, מצדו, הביע רצון להידוק יחסים עם סוריה

נשיא סוריה בשאר אסד נפגש היום (שני) עם השליח הצרפתי לנושא המשא ומתן בין ישראל לסוריה, ז'אן קלוד קוסראן, ודן עימו בקידום תהליך השלום. סוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנ"א דיווחה כי השליח קוסראן העביר לאסד איגרת מנשיא צרפת ניקולא סרקוזי, בה הדגיש האחרון את רצונו להדק את היחסים בין המדינות ולהמשיך בהתייעצויות ההדדיות.

עוד דווח כי אסד הציג לקוסראן את תפיסתה של סוריה בנוגע לתהליך השלום. על פי הדיווח, אסד הבהיר כי ארצו מעוניינת בהשגת שלום צודק וכולל המבוסס על החלטות האו"ם. בנוסף ציין כי יש צורך בתיאום עם טורקיה בכל הנוגע לקידום תהליך השלום בין ישראל לסוריה, משום שהיא שימשה כמתווכת במגעים הבלתי ישירים שהופסקו ב-2009.

על פי הדיווח, אסד הביע בפני קוסראן את הערכתו למאמצים שמשקיעה צרפת ונשיאה סרקוזי בנושא תהליך השלום בין ישראל לסוריה וכן את תקוותה שתושג התקדמות אמיתית בתהליך השלום "למרות המדיניות הישראלית". קוסראן אמר כי ארצו מעוניינת בהידוק שיתוף הפעולה עם סוריה לאור תפקידה המרכזי בכל תהליך שלום באזור. הוא הבהיר כי צרפת מעוניינת לסייע לתהליך השלום.

מקורות צרפתיים רשמיים מסרו הבוקר לעיתון הסורי "אל-ווטן" כי ביקורו של השליח, ז'אן קלוד קוסראן, אינו נועד לתווך בין הצדדים אלא לבחון את עמדותיהם בכל הנוגע לחידוש המשא ומתן בין הצדדים. קוסראן צפוי לבקר גם בטורקיה ובישראל במסגרת ביקורו באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully