וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקר חשף אי סדרים - עובד המכללה התפטר

גיל סימה

13.9.2010 / 14:54

עובד בכיר ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל" התפטר לאחר שחוקר פרטי אימת את חשדות המכללה לגבי אי סדרים בהתנהלותו הכספית. העובד: "מודה שטעיתי, אבל היה פה משחק מלוכלך"

עובד בכיר אשר הועסק במשך עשרות שנים ב"מסלול האקדמי המכללה למנהל" נאלץ באחרונה לעזוב את תפקידו. זאת לאחר שחוקר פרטי שמונה בידי המכללה העלה חשד לאי סדרים בהתנהלותו הכספית של העובד.

מדובר באדם מוכר במכללה אשר במסגרת תפקידו היה אחראי על שורת פרויקטים של תשתיות בקומפלקס האקדמי הממוקם בראשל"צ. בין היתר היה העובד שותף להחלטות הנוגעות להעסקתם של ספקים חיצוניים וחברות קבלניות אשר נתנו שירותי תשתית ובניין למכללה.

גורם במכללה סיפר כי בחודשים האחרונים הועלו מספר שאלות ותהיות מצד ההנהלה על תפקודו של העובד ובעיקר על ההתקשרויות לכאורה שיצר עם אותם ספקים חיצוניים הנותנים שירותים למכללה. מסיבה זו הוחלט להסתייע בשירותיו של משרד חקירות פרטי אשר חקירתו אימתה את חשדות המכללה. עזיבתו של העובד נעשתה לפני קרוב לשבועיים כשבמכללה ביקשו לסיים את הפרשה ללא רעש ובמאמץ רב שלא לערב בפרשה גורם חיצוני.

"אני מכיר אותו הרבה זמן, הוא היה האיש שלנו בקשר מול המכללה", סיפר לוואלה חדשות! אחד מעובדי התשתיות העובדים במקום, "ביום בהיר אחד הוא פשוט נעלם. אני רק מקווה שיהיה מי שיחליף אותו במהרה ויוכל להשלים את מה שהוא החל".

במכללה למנהל סירבו לשתף פעולה ולהשיב על השאלות שהוצגו בפניה, בין היתר בנוגע לאי הסדרים ומהותם. במקום זאת נשלחה מהמכללה תגובה קצרה: "מטעמי צנעת הפרט אנו מנועים מלהתייחס לנושאים הנוגעים לעובדינו. נעיר כי העובד הגיש את התפטרותו".

העובד שנאלץ להתפטר מסר בתגובה כי "היה פה משחק מלוכלך ומכור מראש. בסך הכול החלפתי כמה פלטות בקפיטריה, הלכו וצילמו אותי אחרי 23 שנה שנתתי את החיים שלי במכללה. נכון, אני מודה שטעיתי אבל הייתי לויאלי כלפי המכללה כל השנים. מה בסך הכול ביקשתי? קצת מלט וקצת סיד לשיפוץ המטבח בבית שלי? ועוד ידעתי על מה שהם עושים לי אחרי שחזרתי מחו"ל. הגעתי לעבודה ואמרו לי: 'מחכה לך החוקר'. לא נתנו לי להשמיע את מה שיש לי לומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully