וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי אש ברצועה: 3 פלסטינים נהרגו מירי צה"ל

יהושע בריינר

13.9.2010 / 0:07

כוח צה"ל ירה לעבר פלסטינים שהתקרבו לגדר המערכת סמוך לקיבוץ ארז וככל הנראה ניסו לחדור לשטח ישראל. שלושה פלסטינים נהרגו, אולם בעזה טוענים: שניים מההרוגים הם רועה צאן בן 85 ונער בן 17 שנקלעו לאזור בטעות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

כוח צה"ל ירה אתמול (ראשון) אחר הצהריים לעבר חוליית חמושים שהתקרבה לגדר המערכת סמוך לקיבוץ ארז, וככל הנראה ניסתה לחצות את הגבול לשטח ישראל. בין החמושים לחיילים התפתחו חילופי אש. הפלסטינים אף ירו פצצות מרגמה לעבר החיילים, אך הן נפלו בשטח פתוח, ולא היו נפגעים בקרב כוח צה"ל.

שלושה פלסטינים נפגעו כתוצאה מהירי, והשאר הצליחו להימלט מהמקום. ברצועה מדווחים על שלושה הרוגים ושלושה פצועים. עם זאת, הפלסטינים טוענים כי שניים מההרוגים הם רועי צאן שפעלו בשדה, בני משפחה אחת. לטענתם, ההרוגים הינם איברהים אבו אסעד, בן 85, נכדו, חוסאם אבו אסעד, בן 17, ואיסמעיל אבו עודה, בן 21.

מדובר באזור שמאוד קרוב לשטחים החקלאיים של קיבוץ ארז. השטח נחשב "רגיש" מבחינה ביטחונית, בשל קרבתו לשכונות הפלסטיניות.

אתמול בבוקר נורו שתי רקטות קסאם מרצועת עזה לעבר ישראל והתפוצצו בשטחים פתוחים באזור שער הנגב. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. במהלך החג התפוצצו מספר רקטות קסאם נוספות ביישובי הדרום. בבוקר החג התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת התפוצצה ביום למחרת בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. גם במקרה זה לא היו נפגעים או נזק, והתרעת צבע אדום נשמעה בקיבוץ. חבלנים של המשטרה הוזעקו כדי לפנות את הרקטה.

בתגובה לירי הקסאם תקף חיל האוויר ביום שישי לפנות בוקר מספר יעדים ברצועת עזה. בתקיפות לא היו נפגעים. על פי הדיווח, חיל האוויר תקף מנהרה להברחת אמצעי לחימה וכן מחנה אימונים ומתקן ביטחוני של חמאס.

עדכון ראשון: 18:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully