וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: שתי רקטות קסאם נפלו בשער הנגב

רמי שני

12.9.2010 / 9:48

המשא ומתן המתחדש בין ישראל לפלסטינים, ממשיך להשפיע על הנעשה ברצועת עזה. שתי רקטות קסאם נפלו בשטחים פתוחים בשער הנגב ולא גרמו לנפגעים או לנזק

אחרי חג לא שקט ביישובי הדרום, גם הבוקר (ראשון) נפלו רקטות קסאם באזור: שתי רקטות קסאם התפוצצו בשטחים פתוחים באזור שער הנגב, במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

במהלך החג התפוצצו מספר רקטות קסאם נוספות ביישובי הדרום. בבוקר החג התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רקטה נוספת התפוצצה ביום למחרת בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. גם במקרה זה לא היו נפגעים או נזק, והתרעת צבע אדום נשמעה בקיבוץ. חבלנים של המשטרה הוזעקו כדי לפנות את הרקטה.

בתגובה לירי הקסאם תקף חיל האוויר ביום שישי לפנות בוקר מספר יעדים ברצועת עזה. בתקיפות לא היו נפגעים. על פי הדיווח, חיל האוויר תקף מנהרה להברחת אמצעי לחימה וכן מחנה אימונים ומתקן ביטחוני של חמאס.

תושבי הדרום הביעו חשש שמא ירי הרקטות לעבר יישובי הדרום מסמל הסלמה במצב הביטחוני באזור. יו"ר המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר, אמר בסוף השבוע בתגובה לנפילות כי "ככל הנראה תמה תקופת הרגיעה".

שוסטר הוסיף ואמר כי "הממשלה עומדת מול אתגר לא קטן - לקיים משא ומתן עם הפלסטינים תוך כדי הפגנת עוצמה מול השכנים שממשיכים לירות עלינו". שוסטר הוסיף כי יישובי הדרום ניצלו את תקופת הרגיעה האחרונה להתחזקות והגדלת מספר התושבים באזור, "אך אם הסכסוכים האלה יימשכו, נהיה בסיטואציה שונה לחלוטין. המצב הזה הוא בלתי נסבל. אני מניח שאחרי החג נתכנס כדי לקבל החלטות בעניין. צריך להיות ברור לממשלה שהקו החם הדורש הגנה זה אזור עוטף עזה, ואנו נצפה מהממשלה לפרוע את ההבטחות שנתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully