וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילה חה"א הגיב בעזה, בבוקר נפל קסאם בנגב

רמי שני ואופק עיני

10.9.2010 / 7:03

חיל האוויר תקף מספר יעדים ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות אתמול לעבר המועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נפגעים. בבוקר נורתה רקטת קסאם נוספת לעבר קיבוץ במועצה

רקטת קסאם התפוצצה הבוקר (שישי) בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים או נזק. התרעת צבע אדום נשמעה בקיבוץ. חבלנים של המשטרה הוזעקו כדי לפנות את הרקטה.

אמש תקף חיל האוויר מספר יעדים ברצועת עזה, בתגובה לירי הרקטות מוקדם יותר לעבר המועצה האזורית שער הנגב. בתקיפות לא היו נפגעים. על פי הדיווח, חיל האוויר תקף מנהרה להברחת אמצעי לחימה וכן מחנה אימונים ומתקן ביטחוני של חמאס.

גורמים פלסטיניים דיווחו כי אחת המטרות של התקיפה הייתה מבנה "אנסאר" המשמש כמפקדה למנגנוני הביטחון של חמאס במערב העיר עזה. כמו כן דיווחו הגורמים כי הופצץ אתר השייך לזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מזרחית לעיר.

מדובר צה"ל נמסר כי "כלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך הערב, בשיתוף עם השב"כ, מוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה ומנהרת הברחה בדרום רצועת עזה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם. התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר ישובי הנגב המערבי ביומיים האחרונים".

מוקדם יותר נפלו שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה במועצה האזורית שער הנגב. הרקטות נפלו בשטחים פתוחים, ובמקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. התרעת "צבע אדום" נשמעה ביישובים הסמוכים למקום הנפילה.

(עדכון ראשון: 00:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully