וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מטיילים חולצו בדרום במבצע חוצה יבשות

רמי שני

9.9.2010 / 20:32

ארבעה מטיילים מבלגיה שנתקעו בשביל בין מצדה לערד, טלפנו לקרובי משפחתם בארץ מולדתם שהזעיקו את המשטרה, ששלחה אליהם את כוחות החילוץ. הארבעה חולצו בשלום

יחידת החילוץ מערד חילצה היום (חמישי) ארבעה מטיילים מבלגיה שטעו בדרכם בשביל שבין ערד למצדה. כאשר גילו הארבעה כי טעו בדרך, התקשרו לקרובי משפחתם בבלגיה שהזעיקו את כוחות החילוץ המקומיים. הארבעה נמצאו וחולצו מהמקום כאשר הם בריאים ושלמים.

הארבעה, צעיר ושלוש צעירות, לנו במהלך הלילה בחווה בדואית סמוך לערד. בבוקר, לאחר שקיבלו הכוונה מאנשי החווה בה לנו, הם יצאו לדרכם בשביל לכיוון מצדה המיועד לכלי רכב בעלי הינע קדמי. מדובר בשביל החוצה את מרבית הנחלים ברמת המדבר.

בשלב מסוים, הסתיים השביל לכלי רכב והם נאלצו להמשיך את דרכם ברגל. כשהבינו שטעו בדרכם, חזר הצעיר לרכב, יצר קשר עם אביו בבלגיה והודיע לו על מצבם. האב הודיע על כך לשגרירות בלגיה בישראל. אנשי השגרירות יידעו את המשטרה שהפעילה את יחידת החילוץ ערד.

עד הגעת המחלצים למקום, החלו שלוש הצעירות לסבול מהתייבשות כיוון שלא לקחו עימן מספיק מים. מטיילים שהבחינו בהן סייעו להן, והשקו אותן. המחלצים שהגיעו למקום איתרו את השלוש ועזרו להן להגיע למקום מבטחים.

במקביל, הוזעק לשטח מסוק על מנת לסייע למתנדבי היחידה לחפש את הצעיר שהלך להזעיק את העזרה. בשעות הצהריים התקבלה הודעה על כך שהצעיר אותר במוקד רפואי באזור מלונות ים-המלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully