וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל חוגגת: 60 אלף בילו בשמורות הטבע

אריאל נוי

9.9.2010 / 17:45

כמיטב המסורת הישראלית, עשרות אלפי ביקרו משעות הבוקר את הפארקים ושמורות הטבע. בקק"ל מזכירים שהקיץ עדיין בעיצומו וממליצים להיזהר בהדלקת אש

יום השבתון בחג הוציא מאות אלפי ישראלים לטבע והם גדשו את הפארקים הלאומיים ואתרי הקרן הקיימת לישראל ברחבי הארץ. כ-60 אלף מטיילים פקדו היום את היערות, החניונים והפארקים של קק"ל בארץ. בצפון הארץ בילו המונים בפארק אדמית, פארק גורן ובחניון עין הזיתים בילו כ-2,000 איש, ובאגמון החולה כ-1,200 נוספים. בדרום פקדו כעשרת אלפים איש את יער המלאכים-שחריה ואת פארק אשכול.

במרכז נרשמה תנועה ערה של מטיילים, בעיקר ביער חרובית, פארק בריטניה ויער בן שמן. כ-30,000 בילו איש בחניון הזורע, בחניוני פארק רמות מנשה, חניון אוסם פורת ונחל השופט. יערני קק"ל הציבו בכל החניונים, הפארקים והיערות שקיות אשפה רבות והם מדווחים כי הציבור מקפיד על שמירה על הניקיון.

ראובן סופר, סייר בקק"ל באזור החוף והשפלה מסר לוואלה! חדשות כי "דווקא השנה המשפחות הגיעו עם מוטיבציה לנקות את הזבל מהשטח והדברים האלה נעשים בצורה טובה. יש לפעמים מקרים בשוליים, ויש עלייה בנכונות להשאיר את המקומות מסודרים". סופר מציין שהקיץ עדיין בעיצומו ולכן ממליץ שלא להבעיר אש לאחר שהשנה "נשרפו מאות דונמים של יערות בכל רחבי ישראל".

עדכון ראשון - 14:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully