וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 מת"א נעצר בחשד שהכין והשתמש בסם אונס

איילה חננאל

9.9.2010 / 14:21

תושב תל אביב חשוד כי החזיק בביתו מעבדה להכנת חומר מסוג "סם האונס". החשוד נהג למהול את החומר במשקאות נשים במקומות בילוי, ולאנוס אותן כשהן מעורפלות

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז ת"א, עצרו שלשום (שלישי) תושב תל אביב בן 50, בחשד כי הקים וניהל בביתו מעבדה להכנת נוזל סם האונס. כמו כן הוא חשוד כי נהג לסמם ולאנוס נשים תחת השפעת הסם שהכין. על פי החשד נהג האיש לצאת למקומות בילוי ולמהול בסם את כוסות המשקה של נשים שונות. משהחלה השפעת הסם, נהג החשוד לבצע את זממו בקורבנות שלא היו מודעות למתרחש, ולאנוס אותן.

על בסיס המידע המודיעיני שהגיע לימ"ר תל אביב, בלשי מפלג הסמים, בפיקודו של סגן ניצב ידידה סבג, החלו לעקוב אחר החשוד והמתינו לשעת כושר לעצור אותו. שלשום הבחינו בו הבלשים יוצא מביתו וחשדו כי הוא נושא את הסם על גופו. הבלשים עצרו את האיש, שניסה להתנגד למעצר ולהשליך ללא הצלחה את הסם שנשא. בחיפוש שנערך על גופו נמצאו כתשעה מבחנות של חומר החשוד כסם האונס.

בחיפוש שערכו לאחר מכן הבלשים בדירת האיש, נמצאו 1.2 קילוגרם של אבקה שהיתה בתהליך הכנה, יחד עם חומרים נוספים והציוד הנדרש להפקת נוזל סם האונס. כמו כן נתפסו בדירה עוד תשעה בקבוקי וויסקי ויין, שעל פי החשד היו מהולים בסם. במשטרה מציינים כי בשילוב אלכוהול, הסם מסוכן מאוד ועלול אף לגרום למוות.

  • עוד באותו נושא:
  • סם אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully