וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעירות התעללו פיזית ומינית בחסרי ישע

אריאל נוי

8.9.2010 / 19:03

שתי עובדות מעון לחוסים באזור המרכז נעצרו בחשד שהתעללו מינית ופיזית בחסרי ישע ששהו במקום. פרקליטיהן מכחישים את הטענות; ביהמ"ש: "החשודות חמורים ביותר"

חשד לפרשת התעללות חמורה במעון לחוסים באזור המרכז. שתי תושבות המרכז, אשר עבדו במעון לחוסים באזור חדרה, נעצרו אתמול (שלישי) בחשד להתעללות ממושכת בחסרי הישע אשר שהו במקום. הצעירות, בנות 21 ו-24, חשודות בין השאר בהתעללות מינית ופיזית בחוסים.

רב-פקד רמי רז, סגן מפקד תחנת חדרה, מסר לוואלה! חדשות כי "קיבלנו דיווח על שתי מטפלות החשודות בהתעללות פיזית ומינית בחסרי ישע במקום". לדבריו, ברגע קבלת הדיווח, משטרת חדרה פתחה בחקירה מהירה ובתומה עוכבו החשודות. "בשלב זה נבדקים כל כיווני החקירה", הוסיף.

פרקליטיהן של החשודות הגישו ערעור על מעצרן לבית המשפט המחוזי בחיפה, ומכחישים בתוקף את הטענות נגדן. עו"ד גדעון קוסטא, מסר לוואלה! חדשות כי "אנחנו מכחישים את הטענות האלה. זוהי ככל הנראה עלילה מטעם אחת העובדות". עו"ד אסיל מקלאדה מסר כי "החשודה אותה אני מייצגת מכחישה את החשדות נגדה. גם היא טוענת לעלילה. חבל מאוד שהמשטרה הפכה לכלל את העיקרון שלפיו קודם עוצרים - ואחר כך חוקרים".

במהלך הדיון בהארכת מעצרן שנערך אחר הצהריים בבית משפט השלום בחדרה, השופט נאסר גאשן תיאר את החשדות כנגד שתי הצעירות כ"חמורים ביותר". לפיכך, הוחלט על הארכת מעצרן של החשודות בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully