וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקפו חיילים וניסו לחטוף את נשקם

רמי שני

8.9.2010 / 13:27

שני צעירים מאזור הדרום מואשמים בתקיפת חיילים ובניסיון לחטוף את נשקם. לפי כתב האישום, השניים תקפו חיילים שניסו למנוע מהם להיכנס לשטח אש

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שני צעירים בגין תקיפת חיילים, ניסיון לחטיפת נשק ותקיפה חמורה. אחד הצעירים מואשם גם בנהיגה ללא רישיון.

מכתב האישום עולה כי השניים, בני מיעוטים, תקפו השבוע חיילים בשטח אימונים בנגב לאחר שניסו להיכנס עם רכבם אל השטח. החיילים ביצעו אימוני ירי בשטח סמוך לערד, ובשעות הצהריים התקרב למקום רכב מסחרי קטן, נהוג בידי צעיר בדואי ולידו ישב אדם נוסף. החיילים ביקשו מהם לעצור ולהזדהות. בתגובה, ניסה אחד הנוסעים לתקוף את חייל ולחטוף את נשקו. חברו הרים אבן והחל להכות באמצעותה חייל אחר. החייל נחבל ונזקק לטיפול רפואי.

החיילים הצליחו להשתלט על שני התוקפים, הזעיקו את המשטרה למקום, ומסרו לידיה את השניים. בדיקה העלתה כי מדובר בשני בני משפחת אבו ג'ודה, המתגוררת בפזורה הבדואית באזור ערד: סאלם אבו ג'ודה, בן 23, שנהג במכונית ועמו היה זוהיר אבו ג'ודה, בן 18. עוד התברר בחקירה כי לנהג לא היה רישיון נהיגה.

מפקד משטרת ערד, רב פקד יוני זייצק אמר לוואלה! חדשות, כי המשטרה רואה בחומרה רבה את יחס התוקפים לחיילים. לדבריו, "אנחנו מתייחסים בחומרה לכל תקיפה של עובד ציבור וכמובן של חיילים". הוא הוסיף כי "החיילים ניסו בסך הכל למנוע מהבדואים להיכנס לשטח, בו נפגעו בעבר אנשים מנפלים של אמצעי לחימה". לדבריו, המשטרה תמשיך לפעול לאכוף את החוק באזורים הפתוחים ובשטחי האימונים. יצוין, כי מדובר בשטח אש מסומן ומגודר. המשטרה הגישה בקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully