וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצת מרגמה נפלה בשער הנגב: אין נפגעים

רמי שני

8.9.2010 / 7:43

ערב ראש השנה תשע"א, נורתה פצצת מרגמה מכיוון רצועת עזה. הפצצה נפלה בשטח קיבוץ בתחום המועצה האזורית שער הנגב, סמוך לגן ילדים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: דורון שטיין)

פצצת מרגמה נפלה הבוקר (רביעי) בשטח קיבוץ בתחום המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מדיווח ראשוני עולה כי הפצצה התפוצצה על מדשאה סמוך לגן ילדים. אחד מחברי הקיבוץ סיפר לוואלה! חדשות כי "שמענו את השריקה המוכרת ולאחריה פיצוץ חזק. למזלנו, רק הקירות רעדו, אבל לא נגרם נזק. אנחנו מאוד מקווים שבימים הקרובים לא נהיה עדים להתגברות הירי לעבר יישובי מערב הנגב".

מאז חידוש שיחות השלום בין ישראל לפלסטינים בוושינגטון בשבוע שעבר, גבר קצב הירי מכיוון הרצועה לשטחי מערב הנגב. יומיים לאחר חידוש השיחות נפלה רקטת קסאם במועצה האזורית שדות נגב וכמה ימים לאחר מכן נפלה רקטת קסאם נוספת סמוך לעיר שדרות. בשני האירועים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בנוסף, לפני יומיים נפלה פצצת מרגמה במועצה האזורית אשכול. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

סוכנות הידיעות "מען" דיווחה אתמול כי משטרת מצרים חשפה בסיני תשעה מחסנים שבהם נשק ותחמושת, שהיו אמורים להיות מוברחים לרצועת עזה. לפי הדיווח, במחסנים נמצאו 100 קילוגרמים חומר נפץ מסוג TNT, תחמושת נגד מטוסים, כדורים, מוקשים ופגזים. בנוסף חשפו כוחות הביטחון המצריים שתי מנהרות הברחה בגבול עזה-מצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully