וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 95 ביצע מעשים מגונים בשתי ילדות

גלעד גרוסמן

8.9.2010 / 1:14

קשיש המתגורר באזור השומרון, מואשם כי ביצע מעשים מגונים באחיות בנות 9 ו-11 ונהג לשלם להן על מנת לפתותן. "עובדת היותו בא בימים לא הסיגה את מסוכנותו המינית"

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש אתמול (שלישי) כתב אישום נגד קשיש בן 95 מאזור השומרון בגין ביצוע מעשים מגונים בשתי אחיות בנות 9 ו-11. לפי כתב האישום הגיעה האחות בת ה-11 ב-2006 לביתו על מנת לצפות בתכנית טלוויזיה, אז הוא ביצע בה שורה של מעשים מגונים. בין השאר הוא הורה לה לגעת באיבר מינו, שכב עליה כשהיא עירומה וישן עמה כשהם עירומים. עוד נטען כי הוא נהג לשלם לה בין 50 ל-200 שקלים כדי לפתות אותה לחזור.

כמו כן מואשם הקשיש כי ביצע מעשים באחותה בת ה-9. לפי כתב האישום הוא נהג להפשיטה, לגעת באבר מינה ולהורות לה לגעת באיבר מינו. הוא נתן לה בין 50 ל-400 שקלים על מנת שתחזור לביתו.

הפרקליטות ביקשה לשלוח את הקשיש למעצר בית מלא עד תום ההליכים. כבר לפני חמישה חודשים הסכימו הצדדים כי הקשיש ישהה במעצר בבית אבות בפתח תקוה ובתחילת החודש, לטענת הפרקליטות, הוא הודה באישומים נגדו. "מדובר במשיב אשר ביצע עבירות המין בערמומיות, הוא ניצל את גילן הצעיר של הילדות, את תמימותן ואת הקשיים הכלכליים של משפחתן על מנת לפתותן לבצע את המעשים תמורת כסף", נכתב בכתב האישום. עוד נכתב כי "חרף העובדה שהמשיב בא בימים, גילו לא הסיג את מסוכנותו המינית ולא מנע ממנו לבצע את מעשיו". בנוסף נאשם הקשיש כי במשך 30 שנה החזיק בביתו אקדח ברטה ללא רישיון.

עדכון ראשון: 23:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully