וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אישה ירתה למוות בבעלה באילת

רמי שני

8.9.2010 / 0:11

גבר בן 41 נורה למוות בביתו שברחוב הדס באילת. לפי החשד, אשתו ביצעה את הירי על רקע אלימות בתוך המשפחה. צוות מד"א שהוזעק למקום, קבע את מותו של הבעל ושוטרים שהוזעקו לדירה עצרו את האישה

רן שמואלי

(צילום: אלירז גטה, עריכת וידאו: עידן גוראל)

רצח באילת. ארנסטו מנדוזה, בן 41 מאילת נמצא אמש (שלישי) ללא רוח חיים בביתו שברחוב הדס בעיר, כשעליו סימני ירי. במשטרה חושדים כי אשתו, שככל הנראה הייתה שתויה, החליטה לרצוח אותו על רקע אלימות בתוך המשפחה. לאחר הרצח נמלטה כנראה האשה לביתו של מכר של בני הזוג, והוא דיווח על כך למשטרה, שעצרה את האישה לחקירה.

צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו לדירה ניסו לבצע החייאה בבעל, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הבעל נורה בפלג גופו העליון על ידי רעייתו. לזוג שלוש בנות, ושתיים מהן שהו בזמן הרצח בחדר הסמוך בבית.

סנ"צ איתן גדסי, סגן מפקד מרחב אילת סיפר כי "בסביבות השעה 18:20 התקבל דיווח על שמיעת יריות ברחוב הדס. צוותי מד"א שהגיעו למקום, זיהו גופת גבר בן 41 ירוי. מחקירה ראשונית עלה חשד לרצח, ואכן, כעבור זמן קצר בעקבות פעילות מודיעינית נעצרה האישה שנמצאת כרגע בחקירה".

במשטרת אילת אמרו כי לא ידוע על אירועי אלימות בין בני הזוג בעבר. לדברי המשטרה, אישתו של הנרצח ירתה בו למוות, לפי החשד, באקדח שמשמש אותה בעבודתה כמאבטחת. גם בשירותי הרווחה באילת אמרו הערב כי אינם מכירים אירועי אלימות שהיו בעבר בביתם של בני הזוג.

זהו מקרה הרצח השני בתוך המשפחה השבוע. לפני מספר ימים נרצחה בדקירות סכין הלה עאסלה מהכפר עראבה שבגליל. בעלה בן ה-34 נעצר בחשד לביצוע המעשה. עסאלה היתה בחודש החמישי להריונה בעת הרצח.

עדכון ראשון: 18:58

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully