וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה בקיום יחסים עם ילד שוחררה בתנאים

רמי שני

7.9.2010 / 18:30

האישה בת ה-35 שחשודה בקיום יחסים רומנטיים עם ילד בן 11 באילת, שוחררה לאחר בדיקה פסיכיאטרית בתנאים מגבילים. פרקליטה: "הרקע הנפשי שלה הביא אותה לפנטז על דברים שלא היו ולא נבראו"

האישה בת ה-35 שנעצרה אתמול (שני) בחשד לקיום יחסים עם ילד בן 11, שוחררה הערב (שלישי) ממעצר בבית משפט השלום באילת בתנאים מגבילים, זאת למרות שמעצרה הוארך עד מחר. האישה נבדקה על ידי פסיכיאטר, לאחר שאתמול היא נעצרה על סמך חקירתה בלבד. עדותו של הילד נשמעה רק היום במהלך הדיון שעסק במצבה הנפשי של האישה. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניינה תימשך.

"השופט ראה את העדות שמסר הילד במהלך הדיון על מצבה הנפשי והורה לקיים דיון מידי בשאלת מעצרה", סיפר עורך הדין יהונתן רבינוביץ' מהסניגוריה הציבורית, לטענתו, "ברור לי שהילד הכחיש מגע מיני בינו לבינה. ככל הנראה, הרקע הנפשי שלה הביא אותה לפנטז ולספר דברים שלא היו ולא נבראו. לכן הורה השופט לשחרר אותה". עו"ד רבינוביץ' טען כי אגף הרווחה של עיריית אילת הוא זה שהעביר את המידע על מערכת היחסים שנוצרה בין האישה לבין הילד שגר בסמוך אליה. "הם ידעו על היחסים ביניהם, וכן על מצבה של האישה ועברה, על מצב משפחתו של הילד ואף עליו עצמו", אמר רבינוביץ'.

מאגף הרווחה של עיריית אילת נמסר בתגובה כי בדיקה מול מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה - פרידה בן לולו, מעלה כי ברגע שעלה חשד למערכת יחסים לא תקינה ולאחר התייעצות בין כל הגורמים הרלוונטיים, דווח העניין למשטרה.

אתמול הוזעקה המשטרה לביתה של האישה על ידי שכניה, לאחר שלטענתם שמעו צעקות מהדירה. בתחילה סברו השוטרים כי הוזעקו למקום, על מנת לעצור את הקטין, בחשד שתקף את האישה, אולם החקירה גילתה כי בין השניים מתקיימת מערכת יחסים רומנטית. עוד התברר כי הילד הוא בן למשפחת בני מיעוטים שמתגוררת בעיר. בעקבות הגילוי, החליטו שוטרים שהגיעו אל הבית, לעצור את האישה בחשד לביצוע מעשים מגונים.

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully