וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה: להעניש נשים בוגרות המפתות קטינים

גיל סימה

7.9.2010 / 16:36

סיפור היחסים הרומנטיים בין אישה בת 35 לילד בן 11 שנחשף אתמול, זיעזע את מנכ"ל המועצה לשלום. ד"ר קדמן סבור כי לו היה מדובר בגבר, הדבר היה מוגדר כאונס. "זהו מצב בלתי נסבל"

מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, התייחס היום (שלישי) למקרה שנחשף אתמול, לפיו תושבת אילת בת 35 חשודה בביצוע מעשים מגונים בילד בן 11. במהלך חקירת המשטרה התברר כי השניים קיימו יחסים רומנטיים. "לו רק הדבר היה מבוצע על ידי גבר, אז מדובר היה בעבירה של אונס, זוהי התנהלות שערורייתית הנעשית בחסות החוק", מסר קדמן. "אני קורא לשר המשפטים וליו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת להתעלות מעל כל שיקול זר, לסיים באופן מיידי את הליכי החקיקה ולהפסיק את המצב הבלתי נסבל שבו נשים אונסות ילדים ולא נענשות על כך כמתבקש".

המקרה נודע אתמול לאחר שהמשטרה הוזעקה לביתה של האישה על ידי שכניה, לאחר שלטענתם שמעו צעקות מהדירה. בתחילה סברו השוטרים כי הוזעקו למקום, על מנת לעצור את הקטין, בחשד שתקף את האישה, אולם חקירה מעמיקה גילתה כי בין השניים מתקיימת מערכת יחסים רומנטית. עוד התברר כי הילד הוא בן למשפחת בני מיעוטים שמתגוררת בעיר.

עוד התברר כי הוריו של הקטין ידעו על מערכת יחסיו עם האישה, אולם הם העדיפו להתעלם מכך. בעקבות הגילוי, החליטו שוטרים שהגיעו אל הבית, לעצור את האישה בחשד לביצוע מעשים מגונים. חקירת המשטרה העלתה עוד כי הילד תקף את בת זוגו, לאחר שזו איימה לעזוב אותו. בשל גילו של הצעיר, לא ניתן היה לעצור אותו, ולאחר מעצר האישה הוא הועבר לקרובי משפחתו המתגוררים בצפון הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully