וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנות מאסר לגבר שאנס כמו ב"תפוז המכני"

גלעד גרוסמן

7.9.2010 / 15:01

קובי כהן, בן 55 מת"א, נידון לתקופת מאסר ממושכת לאחר שסימם אישה שהכיר, כבל אותה, הצליף בה בשוט, היכה אותה באמצעות מוט ברזל, כלא אותה למשך יום וחצי ואיים לרצוח אותה אם תתלונן. ביהמ"ש: הוא שאב השראה מה"התפוז המכני"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 17 שנות מאסר בפועל על תושב העיר קובי כהן, בן 55, שהורשע באונס ובביצוע מעשה סדום באישה שהכיר. בנוסף, נגזרו עליו שלוש שנות מאסר על תנאי, והוא חויב לשלם לאישה פיצויים בגובה 40 אלף שקל.

לפי הכרעת הדין, כהן נפגש עם האישה בחוף הים, יחד עם חברים. האישה, שהיתה בגמילה בסמים, ביקשה ממנו כדורי הרגעה, והשניים הלכו לדירתו, שם הוא סיפק לה את הכדורים. היא נרדמה, וכשהתעוררה גילתה שהיא אזוקה בידיה וכבולה בחוט חשמל ברגליה, כשהיא ללא תחתונים וכאשר החולצה והחצאית שלה מורמות. בשלב זה אמר לה כהן שהוא "יעשה לה תפוז מכני".

לאחר מכן, הוא ריסס גז מדמיע בעיניה, אנס אותה ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי כשהוא מכה אותה. לאחר מכן הוא היכה אותה בצווארה ובפניה באמצעות מוט ברזל והצליף בשוט בידיה. בהמשך הוא סיפק לה כדורי הרגעה שגרמו לה לערפול וכלא אותה בדירתו למשך יום וחצי. האישה פונתה כשהיא חבולה בכל חלקי גופה והוא ניסה לגרום לה למסור הודאת שווא, לפיה החבלות נגרמו לה כתוצאה מנפילה לאחר נטילת הכדורים.

כהן גם איים לרצוח את האישה ואת בתה אם תתלונן נגדו במשטרה. לחובתו של כהן יש 22 הרשעות קודמות, כולל 11 הרשעות בגין אלימות ואיומים באלימות. בין השאר הוא גם התעלל בבעלי חיים. כמו כן, הוא הורשע בכך שתקף אישה שסיפקה לו סמים וסירבה לקיים עמו יחסי מין.

"העבירות שביצע הנאשם חמורות במהותן ובוצעו בנסיבות של התעללות קשה תוך שימוש במוט ברזל ובשוט ובאכזריות ששאבה השראה מהסרט 'התפוז המכני'", כתבו השופטים בגזר הדין. "מרכז הכובד צריך להינתן לאינטרס הציבורי – דהיינו הרחקת הנאשם שהוא חסר תקנה מהציבור לצורך הגנה מפני אלימותו ומסוכנתו המינית".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully