וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשהמחשב של מס ההכנסה טועה?

טליה שחר

8.9.2010 / 2:15

יותר ממיליון אזרחי בריטניה יקבלו בחודשים הקרובים בדואר דרישות תשלום ממס ההכנסה, לאחר שהתגלה ששילמו פחות מדי מסים בשל טעות מחשב. כארבעה מיליון אזרחים בני-מזל יזכו להחזר בסכום ממוצע של כ-420 ליש"ט

רבבות בריטים פתחו אתמול (שלישי) את תיבות הדואר שלהם ברגשות מעורבים. מס ההכנסה הבריטי החל לשלוח 45,000 מכתבים מתוך כשישה מיליון, לאזרחים שנעשתה טעות בדו"ח המס השנתי שלהם בשנתיים האחרונות, עקב בעיית מחשב. רשות המסים הבריטית מנסה לגבות כשני מיליארד ליש"ט חסרים, ובמקביל להשיב 1.8 מיליארד דולרים לאזרחים ששילמו יותר מדי.

הסכום הממוצע של 1.4 מיליון דרישות התשלום צפוי להיות כ-1,400 ליש"ט, לעומת החזר של כ-420 ליש"ט בממוצע, לכ-4.3 מיליון אזרחים. לאלה שחייבים פחות מ-1,200 ליש"ט, ינוכה הסכום ממשכורתם במשך 12 החודשים הבאים. אולם מי שיהיה חייב יותר מ-2,000 ליש"ט יידרש לשלם את הסכום בבת אחת עד פברואר 2012.

רואי חשבון ממליצים למחזיקי המכתב הגורלי לא למהר ולהוציא את פנקס הצ'קים, אלא קודם כל לבדוק את המסמכים השנתיים שברשותם. כמו כן, עליהם לנצל פרצה בחוק המחייבת את רשות המסים לבטל דרישות תשלום לא צפויות שהתקבלו ללא התראה מוקדמת, 12 חודשים לאחר סיום שנת המס.

עדכון ראשון: 21:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully