וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלום משתלם: "הרשות תקבל 50 מיליארד דולר"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

7.9.2010 / 13:14

שר החוץ המצרי העריך כי הקהילה הבינלאומית תעביר לרשות הפלסטינית בין 40 ל-50 מיליארד דולר במסגרת הסכם שלום, על מנת שיוכלו להקים מדינה. על המו"מ הישיר: "26 בספטמבר יהיה המבחן הראשון לרצינותה של ישראל"

שר החוץ המצרי אחמד אבו אל-רייט העריך (שלישי) כי הפלסטינים יקבלו מהקהילה הבינלאומית בין 40 ל-50 מיליארד דולר במסגרת כל הסכם שלום עתידי עם ישראל. בראיון שהעניק לרשת הטלוויזיה הרשמית במצרים אמר אל-רייט עוד כי הסכום הזה יאפשר לעם הפלסטיני "הממתין להקמת מדינתו, להיות מסוגל להשביע את עצמו ולקבל שירותים ופיצויים על האדמות שאיבד".

"השגת פשרה פלסטינית-ישראלית היא בראש ובראשונה האינטרס של העמים הפלסטיני והישראלי אולם היא האינטרס של כל האזור", הוסיף שר החוץ המצרי. בהתייחסו למועד תום ההקפאה בהתנחלויות אמר: "26 בספטמבר יהיה המבחן הראשון לרצינותה של ישראל בכל הנוגע לכוונתה להגיע להסדר עם הפלסטינים והוא עלול אף לפוצץ את המשא ומתן".

"אם ישראל לא תאריך את תקופת ההקפאה ותמשיך לבנות בהתנחלויות, ייתכן והפלסטינים יפסיקו את המשא ומתן הישיר עם ישראל", אמר אבו אל-רייט. בעניין מידת רצינותה של ישראל כלפי השיחות הישירות ציין אבו אל-רייט כי שמע "רבות על הכוונות הטובות מצד בכירים בישראל אולם עליהם לתרגם את הכוונות הללו לעמדות במשא ומתן שצריך לראותן בשטח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully