וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 17 סחט מנערים כסף כדי לקנות סיגריות

איילה חננאל

7.9.2010 / 10:43

הנער, תושב פתח תקווה, חשוד כי סחט באיומים שלושה נערים בני 15-12 כדי לקבל כסף מהוריהם לצורך רכישת סיגריות. לפי החשד, הוא היכה את מי שלא נענה לדרישתו

נער בן 17 מפתח תקווה חשוד כי איים על שלושה נערים בני 15-12 במטרה שייתנו לו כסף מהוריהם לצורך מימון רכישת סיגריות עבורו. העבירות המיוחסות לו: סחיטה באיומים, סחיטה בכוח ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. במהלך היום (שלישי) יוגש נגדו כתב אישום.

על פי החשד, הנער נהג להכות את אחד הנערים שלא סיפקו את מבוקשו ואף גרם לו חבלות של ממש. בחיפוש שבוצע בביתו של החשוד נתפסו 11 כדורי רובה צה"לי בתפזורת, שהוחזקו שלא כדין. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים בבית משפט השלום בפתח תקווה בשבתו כבית משפט לנוער.

פקד סול גרינברג, קצין הנוער של תחנת המשטרה בפתח תקווה, סיפר לוואלה! חדשות כי החקירה החלה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע מצד הורי אחד הילדים שנסחטו לכאורה. ההורים הבחינו כי בניהם מפוחדים ומתנהגים באופן מוזר. עוד הבחינו ההורים בכך שנעלמו להם כספים, סיפר גרינברג. "הם פנו לבנם והחלו לדובב אותו, וזה סיפר להם על מסכת ההתעללות והסחיטה שעבר, ולאחר מכן הם פנו למשטרה", סיפר גרינברג.

לדברי המשטרה, במהלך החקירה התברר כי הנער החשוד נהג לסחוט באיומים ואלימות בעיקר ילד בן 12, תוך שהוא מכה אותו. "אני לפעמים הייתי אומר לו 'תוריד את הראש' ונותן לו כאפה. תפסתי את הראש שלו כמו בגיליוטינה", סיפר הנער בחקירתו. "מדובר בניצול משווע של תמימותם של ילדים, והמסר שלנו הוא שכל מי שינסה לבצע עבירות שפוגעות בקטינים חסרי ישע, יהיו לכך השלכות חמורות, ואנו נשתמש בכל הכלים שבידנו למצות עמו את הדין", סיכם גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully