וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת של משטרת התנועה: הולכי הרגל באשקלון

רמי שני

7.9.2010 / 9:42

משטרת התנועה פתחה במבצע שנועד למנוע פגיעה בהולכי רגל בעיר, במסגרתו יחולקו דו"חות הן לנהגים שאינם נותנים זכות קדימה והן להולכי רגל שאינם חוצים במעבר חצייה. תושבים: "זה גורם לעיכובים מיותרים"

משטרת התנועה פתחה אתמול (שני) במבצע שנועד למנוע פגיעות בהולכי רגל. המבצע מכוון כלפי נהגים שאינם נותנים זכות קדימה, אך גם להולכי רגל החוצים כבישים שלא במעבר חצייה. חמש ניידות משטרה התפרשו באשקלון, והשוטרים החלו לרשום דו"חות לנהגים ולאנשים שחצו את הכביש במקומות שאינם מסומנים ועלולים לסכן אותם בשל כך.

במשטרה אומרים, כי הדו"חות ניתנים במקומות שבהם קיימים מעברי חצייה בתחום הסביר הקבוע בחוק (בטווח של 90 מטרים), אך הולכי הרגל אינם מגיעים אליהם ומעדיפים לחצות במקומות בלתי מסומנים.

תושבים באשקלון טענו היום כי המבצע גורם לשיבושי תנועה בשעות העומס. "אם רוצים לתפוס עבריינים, אפשר לשים מצלמה. לא צריך לשים שוטר בצמתים כדי שיעצור את כל התנועה, זה גורם לעיכובים מיותרים", טענה חגית גידרון, תושבת אשקלון שנאלצה להמתין דקות ארוכות בצמתים ולאחר לרכבת למקום עבודתה. במשטרה אומרים כי המבצע יימשך מספר ימים, וכי נוכחות שוטרי התנועה תימשך גם בימי החג, בעיקר במטרה למנוע עבירות הקשורות בהולכי רגל מצד נהגים והולכי הרגל בעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully