וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק נפל מהקומה השלישית בכפ"ס, מצבו קשה

אריאל נוי

7.9.2010 / 8:12

פעוט בן שנה ושלושה חודשים צנח מהקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב יבנה בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו בזרועות אביו ופינה אותו במצב קשה, כשהוא מונשם ומורדם, לבית החולים

תינוק כבן שנה ושלושה חודשים נפל הבוקר (שלישי) מהקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב יבנה בכפר סבא. צוותי מד"א ירקון שהוזעקו למקום פינו אותו במצב קשה, כשהוא מונשם ומורדם, לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. שוטרי תחנת משטרת כפר סבא הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

אוהד ביין, פרמדיק מד"א ירקון שהגיע לבניין בכפר סבא, סיפר לוואלה! חדשות: "ראינו פעוט בן שנה ושלושה חודשים. כשאני הגעתי, הוא היה בזרועות אבא שלו. הרדמנו אותו, הנשמנו אותו, החדרנו צינור לכלי הנשימה שלו, והוא פונה במצב קשה אך יציב לבלינסון אחרי שהורדם. האב היה בלחץ וסיפר כי הילד נפל על החול, ולכן לא היו כתמי רבים. עם זאת, הוא סובל מפגיעת ראש".

לפני שבוע נפצע ילד בן ארבע מהעיר רהט בדרום באורח בינוני, לאחר שנפל מגרם מדרגות. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם פגיעת ראש.

שבוע קודם לכן נפל סיסאי אשטו בן ה-16 אל מותו אמש מגג בית הספר רש"י בנתניה. אשטו נהרג לאחר שנפל מגג בית הספר ונפצע באורח אנוש בראשו. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיע למקום, נאלץ לקבוע את מותו. במשטרה חושדים כי הוא ונערים נוספים שהיו על הגג שאפו גז מזגנים בצוותא, לפני שנפל אשטו לקרקע

  • עוד באותו נושא:
  • נפילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully