וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אב ביצע מעשי סדום בילדות בנות 4 ו-6

רמי שני

5.9.2010 / 14:21

צעיר בן 28 מאשדוד נאשם בביצוע מעשי סדום בשתי בנותיו הקטנות. מכתב האישום עולה, כי אחת מבנותיו התחננה ממנו לחדול ממעשיו, אך הוא המשיך בהם והשיב: "כך צריך להיות"

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב אשדוד בן 28 בגין ביצוע מעשי סדום בשתי בנותיו - אחת בת ארבע והשנייה בת שש.

מכתב האישום עולה, כי עם האיש הושג הסדר שאפשר לו לראות את בנותיו, לאחר שהתגרש מאשתו. לפני כעשרה ימים, בעת ששהו השתיים במחיצתו, הוא תקף - כך נטען - את בתו בת השש. הבת החלה לפרוץ בבכי בזמן שהאב ביצע בה את זממו, אלא שעל פי כתב האישום, האב לא חדל ממעשיו ואף אמר לה, כי "כך צריך להיות". כשסיים, הוא קרא אליו את הבת הקטנה וביצע בה מעשים דומים, נטען בכתב האישום.

כתב אישום דומה הוגש לפני כחודש לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד תושב העיר בן 39, בגין ביצוע שורה של עבירות מין בשלוש בנותיו, בנות ה-7, 12 ו-13. על פי כתב האישום, האב נהג לבצע מעשים מגונים בבנות במשך תקופה של כשלוש שנים, ואף ביצע באחת מהן מעשה סדום.

הנאשם, אב למשפחה מרובת ילדים, ניצל - כך נטען - את היעדרותה של אשתו מהבית ונהג לבצע את העבירות האמורות בבית המשפחה או בבית סביה. הפרקליטות טוענת כי במהלך התקופה, ביצע האב בבתו בת ה-12 שורה של מעשים מגונים ואף מעשה סדום שלא בהסכמתה. האב נאשם שקנה את שתיקתה של הבת באמצעות ממתקים שהביא לה – "בתנאי שתשמור בסוד את מעשיו, כי אמה לא צריכה לדעת על כך".

עדכון ראשון 12:21

  • עוד באותו נושא:
  • מעשי סדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully