וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אחד, 4 נשים - והילד ה-22 כבר בדרך

טליה שחר

5.9.2010 / 12:22

לפי דיווחים בדרום אפריקה, ארוסתו של הנשיא ג'ייקוב זומה בהריון עם ילדו ה-22. בני הזוג צפויים להתחתן בדצמבר, ובכך תהפוך האישה לרעייתו הרביעית של הנשיא

נשיא דרום אפריקה ג'ייקוב זומה יהפוך לאב בפעם ה-22. לפי דיווחים באמצעי תקשורת במדינה, מקורביה של ארוסתו של הנשיא בונגיווה גלוריה נגמה טוענים כי היא צפויה ללדת בשנה הבאה. נגמה התלוותה לזומה, בן 68, בביקורו הממלכתי בסין. לבני זוג יש כבר ילד אחד, ששמו סינקומו, והם צפויים להינשא בדצמבר. בכך יעלה לארבע מספר הטוענות לתואר "הגברת הראשונה של דרום אפריקה".

לפני כשבועיים נולד ילדו ה-21 של זומה מאשתו השנייה, על רקע דיווחים כי ייתכן שאביו של התינוק - ששמו מנקובה קולוואני שפירושו "האמן" - הוא שומר ראשה של האישה ולא זומה. אולם הנשיא הכחיש את הטענות וכינה אותן "שמועות זדוניות".

כחבר גאה בשבט הזולו, המאמין בפוליגמיה, לזומה מותר להביא לעולם כמה ילדים שהוא רוצה עם מי שהוא רוצה. אולם מוקדם יותר השנה הנשיא נאלץ להתנצל באופן משפיל לאחר שבתו של חבר משפחה ילדה את ילדו ה-20, מחוץ לנישואים.

משלמי המיסים בדרום אפריקה מוציאם כשני מיליון דולר בשנה על נשותיו הנוכחיות ומספר מילדיו של זומה, ומנהיגי האופוזיציה במדינה מתחו ביקורת על ההוצאה "המוגזמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully