וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד הסתיים: נלכד החשוד ברצח אשתו ההרה

קובי מנדל

5.9.2010 / 9:45

צעירה שהיתה בחודש החמישי להריונה נדקרה למוות לעיני ילדיה בכפר עראבה שבגליל המערבי. לאחר מספר שעות, עצרה המשטרה את בעלה בחשד לביצוע הדקירה

לאחר מרדף ממושך, הצליחה המשטרה ללכוד הבוקר (ראשון) את תושב הכפר עראבה שבגליל המערבי, החשוד שרצח את אשתו ההרה לעיני ילדיהם בביתם שבכפר. החשוד, בן 34, נלכד באזור עילבון שבגליל התחתון - ונלקח לחקירה במשטרת ימ"ר גליל.

על פי החשד, האיש דקר למוות את אשתו, הלה עאסלה בת ה-29, שהיתה בחודש החמישי להריונה בביתם של הזוג ונמלט מהמקום. מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין בני הזוג.אחיו של החשוד המתגורר בסמוך הוא זה שהזעיק את המשטרה למקום. לזוג ארבעה ילדים.

הבעל היה בעבר מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי אולם לא נרשמו מעולם אירועיםש ל אלימות בתוך המשפחה. שוטרי תחנת משגב בפיקודו של סנ"צ עופר קנדרוביץ' פועלים כעת לאיתור הבעל הנמלט באזור הכפר, בין היתר מנסים השוטרים להיעזר בבני המשפחה.

מפקד ימ"ר גליל סנ"צ אבי מאור מסר לוואלה! חדשות כי "לאחר שהחשוד נלכד הוא היה מבולבל, וסיפר לחוקריו כי הבוקר סמוך לשעה 06:00, פרץ עימות בינו לבין אישתו, וכי הוא קושר עצמו לאירוע". כמו כן מסר מאור כי על בגדי החשוד נתגלו כתמי דם בעת שנלכד בדרכו לעילבון, וכי גם בזירת הרצח נמצאו ממצאים שנאספו על יד החוקרים. המשטרה תבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בעכו.

לפני כשבועיים נעצר מיכאל גרבר בן ה-77 בחשד שרצח את אשתו פולינה בת ה-74 בדקירות סכין ביתם בחיפה. גרבר הודה במעשה ואף שחזר את האירוע למול חוקרי המשטרה. בחקירתו סיפר על אירועי אותו הבוקר: "קמתי לפנות בוקר והחלטתי שאני רוצח את אשתי". ניצב משנה אהובה תומר סיפרה כי גרבר הסביר את המניע למעשה בכעס רב על שהצטבר אצלו על אשתו במשך השנים.

עדכון ראשון: 6:40.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • עראבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully