וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: "זהות מתכנני הפיגוע ידועה"

אופק עיני

5.9.2010 / 0:08

מקורות פלסטיניים סיפרו לעיתון "א-שרק אל-אווסט" כי מנגנוני הביטחון הפלסטינים עצרו את החשודים במכירת הרכב ששימש לביצוע פיגוע הירי בחברון. המקור: יודעים מי עומד מאחורי הפיגוע. בסוף השבוע עצרו המנגנונים לפחות 52 פעילי חמאס

המצוד אחר מבצעי פיגוע הירי בהר חברון נמשך. מקורות המוגדרים מהימנים דיווחו אתמול (שבת) לעיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון, כי בעקבות מעצר חשודים שהחזיקו בעבר ברכב ששימש לביצוע פיגוע הירי סמוך לחברון, זהותו של העומד מאחורי הפיגוע ידועה. בפיגוע נהרגו ארבעה ישראלים.

מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית עצרו במהלך סוף השבוע לפחות 52 בכירי ופעילי חמאס ברחבי הגדה המערבית. גורמים בחמאס דיווחו היום כי מספר פעילי הארגון העצורים בבתי הכלא של הרשות שנעצרו במהלך ארבעת הימים האחרונים עלה בכך לכ-650. בין היתר, עצרו במהלך סוף השבוע המנגנונים את חכם חנפר, אחיו של ודאח חנפר, מנכ"ל רשת אל-ג'זירה בגדה המערבית.

מבצע המעצרים של המנגנונים הינו הגדול ביותר מאז השתלטות חמאס על רצועת עזה לפני 3 שנים, ומספרם של העצורים צפוי עוד לעלות. בעיתון דווח עוד, כי ישראל אישרה למנגנוני הרשות לפרוץ לבתים ולכפרים שנמצאים סביב לחברון באזור C המוגדר תחת שליטה ביטחונית ישראלית מלאה, וכי בכפרים הללו עצרו המנגנונים פעילי חמאס נוספים.

גם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' התייחס אתמול לפיגוע ואמר כי "תפיסתם של המחבלים שביצעו את פיגוע הירי סמוך לבית חגי קרובה". בגלי צה"ל כי אהרונוביץ', שדיבר באירוע שבתרבות בחולון, הבהיר עוד כי "בניגוד להצהרות המתנחלים, זו לא הייתה טעות להסיר מחסומים בגדה. כאשר זו המדיניות, לא ניתן לשנותה בגלל אירוע אחד".

(עדכון ראשון: 18:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully