וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חיפוש נרחב: נמצא חייל שנעדר ליד חברון

4.9.2010 / 15:05

כוחות גדולים של צה"ל קיימו סריקות נרחבות בניסיון לאתר חייל שנעדר מאז שעות הבוקר באזור דרום הר חברון. בסופו של דבר, אותר החייל באזור היישוב מיתר שבצפון הנגב. הוא יטופל משמעתית על ידי מפקדיו

חייל צה"ל שנעדר משעות הבוקר באזור דרום הר חברון אותר היום בצהריים (שבת) על ידי כוחות צה"ל. החייל היה חלק מקבוצת חיילים ששהתה בהתנחלות סנסנה שבדרום הר חברון, כאשר בשעות הבוקר הבחינו חבריו וקצין הביטחון של היישוב כי הוא נעדר.

בתוך זמן קצר החלו כוחות גדולים של צה"ל בסריקות לאיתור החייל, עד אשר נמצא כשעתיים לאחר מכן באזור היישוב מיתר שבצפון הנגב. החייל שב לבסיס וכעת הוא מטופל משמעתית על ידי מפקדיו.

לפני כשלושה שבועות פעלו בצה"ל ובמשטרה על מנת לאתר קצין בדרגת סגן בחיל הנדסה קרבית, שנטש במפתיע את יחידתו במהלך אימון בדרום הארץ. ככל הנראה, הקצין עזב את האימון לאחר שהתעמת עם מפקדיו. כמה ימים לאחר מכן הגיע הקצין ליחידתו ונשפט על ידי מפקדיו ל-30 ימי מחבוש. בצה"ל אמרו אז כי בסיום תקופת המחבוש ייבחן המשך שירותו בצבא.

לפני כחודש וחצי דאגה מדינה שלמה בעקבות היעלמותו של לוחם סיירת מטכ"ל, נדב היימן בן ה-21, שברח מאימון "שבוע שבי" שהתקיים ביחידתו באזור יער חרובית לא הרחק מיישובו. היימן שב לביתו שבמושב כוכב מיכאל הסמוך לקריית גת כשהוא בריא ושלם, וכשכל הציוד על גבו וזוהה על ידי מספר חברים במושב שבאותה העת שבו מחיפושים אחריו. הם הזעיקו את בני משפחתו ואלו ליוו אותו לביתו.

(עדכון ראשון: 14:52)

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully