וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "טבעי שנציב את המתנחלים כמטרתנו"

אופק עיני

4.9.2010 / 13:04

בכיר חמאס, עזאת א-רישק, ציין כי "המתנחלים מקימים כעת צבא משלהם, ומהווים את חיל המילואים של צבא הכיבוש" ואיים כי "להתנגדות עדיין יש מחסן עצום של רצון ושל אופציות שונות על מנת לפורר ולפגוע במשא ומתן הפושע". הניה: "סופו של המשא ומתן הזה יהיה כישלון"

"המתנחלים הציונים הם חיל המילואים של צבא הכיבוש על האדמה הפלסטינית, ולכן זהו עניין טבעי שנשים אותם למטרה", כך אמר היום (שבת) חבר הלשכה המדינית של חמאס, עזאת א-רישק, בראיון לעיתון הערבי "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון. א-רישק הסביר כי "המתנחלים מקימים כעת צבא אמיתי במלוא מובן המילה. הם נושאים למעלה מחצי מיליון כלי נשק אוטומטיים, וזה לא כולל את השמירה הבסיסית שמספק להם צבא הכיבוש".

בכיר חמאס התייחס לפיגוע הירי בו נרצחו ארבעה בני אדם סמוך לבית חגי ואמר כי "להתנגדות עדיין יש מחסן עצום של רצון ושל אופציות שונות על מנת לפורר ולפגוע במשא ומתן הפושע, ושל עקשנות להמשיך את המאבק עם האויב הציוני עד שנשיג זכויות לאומיות מלאות".

גם ראש ממשלת חמאס, איסמעיל הניה, התייחס לפיגוע ואמר כי "יש להתנגדות הפלסטינית זכות להגיב על פשעי הכיבוש בכל האמצעים הדרושים כל עוד יש כיבוש על האדמה הפלסטינית ובני העם הפלסטיני ממשיכים לסבול".

הניה, שדיבר בדיר אל-בלח במרכז רצועת עזה, התייחס אף למשא ומתן בין ישראל לרשות הפלסטינית ואמר כי "סופו של המשא ומתן הזה יהיה כישלון. מדובר בפעילות מדינית פושעת, אשר מניחה את ירושלים ואת הבעיה הפלסטינית של שולחן המשא ומתן אשר החל בהתאם לתנאים הציוניים ומתוך נקודת חולשה ערבית ופלסטינית, תחת תנאים וחסות אמריקאיים שתומכים בכיבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully