וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שלהקות רוק כבד שונאות בעלי חיים?

א.ב. דן

4.9.2010 / 11:13

חשבתם שלהקות רוק כבד שונאות בעלי חיים? הפתעה - הן אפילו אוהבות אותם מאוד ונותנות טיפ מעולה וחינמי להתמודדות עם הקיץ הישראלי הבוער

לפני חודשים אחדים סיימה להקת האלטרנטיב מטאל Laid8 את הקלטת מיני-אלבום הבכורה. הלהקה המונה את הזמרת טל איתי, הגיטריסט דייב ג'י, עודד גרוס על התופים והבסיסט אורי 'קבוקים' אופיר, מתבלטת באהבתה הייחודית לבעלי החיים. הסולנית מטפלת בכלב, ואילו הבסיסט וחברתו מטפלים בזוג צ'ינצ'ילות. כדי לפזר את הערפל – הרי תמיד חשבנו שזמרי רוק כבד עושים דברים רעים לבעלי חיים - קראנו לבסיסט לראיון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי 'קבוקים' והצ'ינצ'ילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלטרנטיב מטאל? לא שוחטים שם חתולים?

"בכלל לא. להפך, כל הקטע של האלטרנטיב, בגלל שהוא אלטרנטיבי- הוא לא המטאל הקלאסי. זה יותר מטאל עם התייחסות ושילוב לסגנונות שמסביב, כמו רוק פרוגרסיבי, ג'אז, פופ אפילו. אני לא חושב שיש קשר בין סוג המוזיקה ובין אם אתה אוהב או לא אוהב בעלי חיים."

שכנעת. אז למה דווקא צ'ינצ'ילות?

"יש לי צ'ינצ'ילה אחת, ארוכת זנב, הוא זכר שקוראים לו צ'ארלי. הוא היה שייך לאחות הקטנה של החברה שלי יערה, וכשעברנו לגור יחד- לקחנו אותו איתנו, ואחרי שנה הבאנו לו את צ'יקיטה שהיא צ'ינצ'ילה נקבה קטנה, גם ארוכת זנב."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נורא חמודים ביחד!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא מסורס?

"לא, אבל הם לא מביאים לנו גורים. אין לנו מזל עם זה. הם מאוד אוהבים אחד את השני, אבל אנחנו חושבים שהוא הומו פשוט, וצ'ינצ'ילות עדיף שיגדלו בזוגות."

הטיפ של אורי ויערה: צ'ינצ'ינלות אלטרנטיביות אוהבות בקבוק מים קפוא!

"צ'ינצ'ילות סובלות מאוד מהחום הישראלי ואין טעם להפעיל עליהן מאוורר, ואי אפשר להפעיל מזגן כל יום כל היום. אז מה שאני עושה זה, שאני לוקח בקבוק מים ומקפיא אותו. אחרי שהוא קפא אני שם אותו בכלוב. הם נצמדות אליו. הבקבוק צריך להיות מלא במים כדי שהוא יחזיק הרבה זמן עד שהוא מפשיר..."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יערה מחזיקה אותה מקרוב!/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכשהוא מפשיר?

"אפשר לעשות את אותו הדבר עם פחיות שימורים גדולות. נגיד קנינו פחית שימורים גדולה של זיתים ורוקנו אותה...שמים אותה במקפיא ואחרי איזה שעה שעתיים כשהיא כבר קפואה שמים אותה בתוך הכלוב של הצ'ינצ'ילות, הן פשוט נכנסות פנימה לתוך הפחית או נעמדות צמוד עליה. בימים חמים ממש, אני מחליף בין הפחית והבקבוק לסירוגין בכלוב כדי שתמיד יהיה משהו קר שם. מאוד חשוב- צ'ינצ'ילות יכולות למות מחום בארץ. חשוב לתת להן טמפרטורה סבירה!"

סייע בהכנת הכתבה: דייב ג'י

  • עוד באותו נושא:
  • חי שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully