וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקביל לשיחות: קסאם נפל בשדות נגב

רמי שני

4.9.2010 / 10:00

לאחר שתי פצצות מרגמה שנפלו השבוע סמוך לישובי הדרום, נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גורמי ביטחון חוששים מפעילות חבלנית בדרום וביהודה ושומרון

על רקע הדיווחים החיוביים מפתיחת המשא ומתן הישיר בין ישראל לרשות הפלסטינית, נפלה הבוקר (שבת) רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת צבע אדום נשמעה בישובים הסמוכים. במהלך השבוע נורו שתי פצצות מרגמה לעבר האזור ופצצה נוספת נפלה בשטחי הרשות הפלסטינית. גורמי ביטחון העריכו כי ארגוני מחבלים ינסו לבצע פיגועים גם בדרום כפי שעשו ביהודה ושומרון.

במערכת הביטחון אמרו השבוע כי קיים חשש מפני גל טרור ביהודה ושומרון, זאת על רקע שני פיגוע הירי שאירעו השבוע בבנימין ובחברון. לפיכך, בצה"ל העלו את הכוננות בשטחי יהודה ושומרון, ונערכים לקראת אפשרות של פיגועים נוספים, מטעם חמאס או ארגון הג'יהאד האיסלמי. בצה"ל מעריכים כי הפיגועים נועדו לשבש את המו"מ הישיר בין ישראל והרשות הפלסטינית בוושינגטון.

ביום רביעי נפצע גבר כבן 30 באורח בינוני עד קשה ואישה בת 30 נפצעה באורח קל, בפיגוע ירי שאירע באזור בנימין. מחקירת התקרית עולה כי רכב ישראלי שנסע בכביש שבין ההתנחלויות רימונים לכוכב השחר, נורה על ידי רכב חולף. ככל הנראה מדובר ברכב מסוג "סקודה". כתוצאה מהירי התהפך הרכב לוואדי בצד הכביש. יום לפני כן אירע הפיגוע הקטלני שבו נהרגו ארבעה ישראלים סמוך לקריית ארבע. ההרוגים בפיגוע הם בני הזוג יצחק (47) וטלי (45) איימס, ושני בני אדם נוספים שהם הסיעו ברכבם, כוכבה אבן חיים (37) ואבישי שינדלר (24). כל ההרוגים הם תושבי בית חגי. הפיגוע אירע סמוך לשעה 19:30, לאחר שאש נפתחה אל עבר רכב בכביש 60, סמוך לכפר בני נעים באזור מעלה חבר. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של הארבעה, וארגון חמאס נטל אחריות לפיגוע.

  • עוד באותו נושא:
  • קסאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully