וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתירה התקבלה: ישופרו תנאי המעצר של מח'ול

עידן אבני

2.9.2010 / 18:42

ביהמ"ש המחוזי בנצרת קיבל את עתירתו של הסופר המואשם בין היתר במגע עם סוכן זר. מעתה יורשה מח'ול להיפגש ביחידות עם עורכי דינו. בשב"ס דחו טענות שהם מצותתים לשיחותיו

בית המשפט המחוזי בנצרת קיבל היום (חמישי) את עתירתו של הסופר אמיר מח'ול והורה לשירות בתי הסוהר להשוות את תנאי מפגשיו עם עורכי דינו לכאלו הניתנים לאסירים פלילים. מח'ול מואשם במגע עם סוכן חיזבאללה וביצוע עבירות נגד ביטחון המדינה והוא עצור עד תום ההליכים נגדו. בעתירה שהגיש מח'ול באמצעות עורכי הדין אביגדור פלדמן וחוסין אבו- חוסין ומרכז עדאלה, טען הסופר כי בשירות בתי הסוהר מאפשרים לו להיפגש עם עורכי דינו רק מבעד למחיצת זכוכית והוא מורשה לשוחח עם פרקליטו בטלפון, אלא שלטענתו השב"ס מצותת לשיחות.

עוד נטען בעתירה כי בכל פגישותיו עם עורך דינו, האזינו שוטרים לשיחות ביניהם. ושלא כמו לאסירים פלילים לא ניתן לו להיפגש באופן דיסקרטי עם עורך דינו. בשירות בתי הסוהר השיבו דחו את הטענות בעתירה ואמרו כי לא היו האזנות לשיחות הטלפון בינו לבין פרקליטו. אולם, לטענתם, הפרדת מח'ול מעורכי דינו נעשית על פי הנוהל הקיים במפגשים של אסירים ביטחוניים, על מנת שהאחרונים לא יעבירו מידע או חפצים אסורים ללקוחותיהם.

שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, אברהם אברהם, קיבל את עתירתו של מחול וקבע כי הוא יוכל להיפגש עם עורך דינו ללא מחיצת הזכוכית, דבר המהווה תקדים בנוגע לכליאת אסירים ביטחוניים. זאת מכיוון שלדברי השופט, לא צריך להעניש באופן גורף את כל האסירים מאחר ובעבר עורכי דין שסרחו העבירו חפצים ללקוחותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully