וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "מבטיח להגיע למחבלים ולשולחיהם"

רמי שני

1.9.2010 / 21:12

במהלך כנס התייחדות לחללי חטיבת גבעתי, התייחס הרמטכ"ל לפיגוע הירי סמוך לבית חגי. "הטרור ממשיך בניסיונותיו לזרוע הרס וחורבן בקרב יישובי ישראל"

הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי, התייחס הערב (רביעי) לפיגוע הירי שאירע אמש סמוך לבית חגי, שבו נרצחו ארבעה ישראלים. במהלך טקס התייחדות לחללי חטיבת גבעתי שנערך במוזיאון גבעתי במצודת יואב בחבל לכיש אמר אשכנזי כי "על במה זו אני מבטיח שנוסיף ונפעל עד שנגיע למחבלים ולשולחיהם ועד שישובו השקט והשלום אל מחוזותינו".

הרמטכ"ל הוסיף כי "במעמד ההתייחסות הזה, לבנו יוצא אל ילדיהם של טליה ויצחק איימס, כוכבה אבן חיים ואבישי שינדלר שנהרגו בפיגוע הירי באזור חברון. האירוע הקשה הזה שב והמחיש לנו את רגישות הגזרות שבהן אנו פועלים, ואת העובדה שהטרור ממשיך בניסיונותיו לזרוע הרס וחורבן בקרב יישובי ישראל ולפגוע בחפים מפשע". עוד אמר הרמטכ"ל כי "נמשיך ונפעל להחזרת שבויינו ובהם גלעד שליט".

גם שר הביטחו אהוד ברק, התייחס לפיגוע ואמר כי "אמש קיבלנו תזכורת כואבת למחיר הבלתי נסבל שאנו נדרשים לשלם במאבק על עצמאותינו. תנחומינו למשפחות איימס, למשפחת שינדלר ולמשפחת אבן חיים. כששר הביטחון אני מבטיחכם, לא ננוח ולא נשקוט עד שאגרוף הברזל של צה"ל וכוחות הביטחון ירדוף וישיג את אחרון המחבלים. למחבלים ולראשי אירגוני הטרור אומר: תוצאת מעשיכם הנפשעים היא רק מאבק עיקש יותר בטרור לצד המאבק הנחוש והאמיץ להשגת השלום ללא התפשרות על סידורי ביטחון ועל האינטרסיים החיוניים של מדינת ישראל".

ברק הוסיף כי "בפרוס השנה החדשה נאחל לכל בית ישראל שנה טובה, שנה של התחדשות, שנה של ביטחון ואם ניתן שלום. נאחל החלמה ושיקום לפצועים ולנכים, נאחל לשובם של הבנים, ובראשם גלעד שליט, הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully